در حمله شدید نشریه یالثارات به شهاب حسینی آمده است؛ شهاب حسینی در مقابل تیتر جنجالی دیوث کیست؟ لثارات موضع تندی اتخاذ کرد، بلکه امور اداری دو گانه سوز شدندش سریع‌تر انجام شود!

 

پس از اعلام خبر توقیف یالثارات امروز شماره جدید این نشریه با استفاده از الفاظ نامناسب جدیدی به هنرمندان منتشر شد.

شماره جدید نشریه یالثارات با به کارگیری الفاظ نامناسب جدیدی به هنرمندان منتشر شد.

یالثارات امروز ۱۳ مرداد ۱۳۹۵، در مطلبی با عنوان «هنر دوگانه سوزی؟!» به قلم ایمان احمدی، شهاب حسینی را دوگانه سوز و در پی مراحل اداری سفر به آمریکا دانست و انتقادهای هفته گذشته شهاب حسینی به یالثارات را به دلیل آن دانست که «امور اداری دوگانه سوز شدن او سریع‌تر انجام دهد.»

همچنین این یادداشت او را به خاطر دریافت بودجه فیلم فروشنده از دختر امیر قطر، پیشاپش عضوی از داعش دانسته است!

 

حمله تند یالثارات به شهاب حسینی؛ تو دیگه به تیتر "دیوث کیست" اعتراض نکن داعشی!

در ادامه متن کامل یادداشت امروز یالثارات را می خوانید:

“هنر دوگانه سوزی!؟

تنها کسی که نباید مقابل لثارات موضعی اتخاذ می‌کرد شهاب حسینی بود. بازیگری که هم اکنون در آمریکاست و مشغول انجام امور اداری اقامت و گرین کارت ایالات متحده است تا به جمع دو گانه سوزهای سینمایی بپیوندد.

البته دو گانه سوز، فحش یا ناسزا نیست. عنوانی است که به عده‌ای از اهالی سیاست و فرهنگ اطلاق می‌شود که غیر از پاسپورت ایرانی، کارت سبز اقامت در کشورهای استعمارگر اروپایی و آمریکایی، را به دوش می‌کشند.

شهاب حسینی حین انجام امور اداری دو گانه سوز شدنش، سوز آمریکایی شدیدی از خود بروز داد  و در مقابل تیتر جنجالی دیوث کیست؟ لثارات موضع تندی اتخاذ کرد، بلکه امور اداری دو گانه سوز شدندش سریع‌تر انجام شود.

اما نکته بعدی این است که یکی از حامیان اصلی فیلم فروشنده فاطمه الرمیحی رییس اجرایی موسسه فیلم دوحه و دختر امیر قطر از حامیان اصلی داعش است.

فیلم فروشنده در واقع سفارش حامی داعش است که به مرد ایرانی می‌آموزد اگر به همسرت تجاوز کردند باید اول از همسرت اجازه بگیری بعد توی گوش متجاوز بزنی!

طبیعی است که دختر امیر قطر از حامیان مهم داعش از ساخت فیلم ایرانی، با چنین مضمونی بشدت حمایت می‌کند و جناب شهاب حسینی خبر ندارد بخشی از دستمزدی که بابت حضور در این فیلم را دریافت کرده را به صورت مستقیم (نه غیر مستقیم) حامیان داعش تقدیم ایشان کرده‌اند. لثارات و نویسندگانش در دفتری دور افتاده در شهر مذهبی ری دارند نون و ماستشان را می‌خورند و پول هم دختر امیر قطر که هیچ، از هیچ نهاد قدرتی قرآنی دریافت نمی‌کنند.

اما جناب شهاب خان دو گانه سوز حسینی، شما با حضور در فیلم فروشنده قبلا عضوی از داعش شده‌ای و متاسفانه اصغر فرهادی (کارگردان) به هیچ عنوان نتوانست سرمایه‌گذاری دختر امیر قطر را در فیلم فروشنده ماست مالی کند.”

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان