دادکان در انتقاد تند به بهرام شفیع و حمید رسایی گفت : از بهرام شفیع بپرسید چه رابطه‌ای با مسئول وقت دانشگاه آزاد داشتی که هر دو هفته یک بار او را به تلویزیون می‌آوردی؟

 

 

شرق پرس: حمید رسایی نماینده پر سروصدای دوره قبلی مجلس، در یک برنامه تلویزیونی در شبکه دو مناظره ای بیاد ماندنی با محمد دادکان داشت که هنوز خیلی ها فیلم آن را دست به دست می چرخانند.
 
 
 در آن دوره رسایی با تشکیل یک پرونده وسیع و پرحاشیه بنام (فساد فوتبال) خیلی در روزنامه ها و سایت ها و رسانه ملی مانور داد.حالا رییس پیشین فدراسیون در مواجهه با جمله رسایی ، حرف هایی زده که آن مسائل را برای مردم یادآوری می کند. پرونده ای که باعث دستگیری یا حتی جریمه و محرومیت هیچ فاسدی در فوتبال ایران نشد و همه اش با یک گزارش در صحن مجلس ، تمام شد.
 
 
محمد داکان در قبال صحبت های رسایی جواب های جالبی داده است و می گوید:  نقطه مقابل سوپرمن، لوک خوش‌شانس است. کسی که سه‌ میلیون تومان دزدیده، صبح زود معرفی می‌شود و انگشتانش را می‌زنند. ولی سه‌هزار میلیاردی‌ها، صدسال پای جوخه اعدام نمی‌روند. مدام گفتید: «می‌گویم». چه شد؟ نگفتی و رفتی. در مدتی که نماینده بودی چکاری برای جامعه انجام دادی؟ چه کسی از طریق کمیسیون شما دراز شد؟ دیدی تنها جایی که اسمت را بنویسند، ورزش است. زود به فساد در فوتبال چسبیدی!  کسی می‌آید امروز در صداوسیما حرف دل مردم را بزند؟ ورزشی را که من گوش می‌دهم. همه را نگویم، ٩٠ درصدشان می‌گیرند و آدم‌ها را می‌آورند.
 
 
از بهرام شفیع بپرسید «چه رابطه‌ای با مسئول وقت دانشگاه آزاد داشتی که هر دو هفته یک بار او را به تلویزیون می‌آوردی؟». رانتش را به مجموعه رسانه‌ها می‌دادند، هر روز هم پخش می‌شدند و سفرهایشان را هم می‌رفتند./تابناک