شیخ یوسف القرضاوی، فیصل قاسم، محمد حبش نماینده سابق پارلمان سوریه، میشیل کیلو نویسنده و روزنامه نگار و شیخ عدنان العرعور افرادی هستند که حکم اعدام برای آن ها در دستگاه قضایی سوریه صادرشده است.

 

 

 

شرق پرس: پایگاه جهینه نیوز، دستگاه قضایی سوریه حکم اعدام پنج متهم به حمایت و پشتیبانی از تروریسم، تاسیس سازمان های تروریستی و تامین هزینه های عملیات های تروریستی و مسلحانه را صادرکرد.

 

 

gharzavi-soria7

 

شیخ یوسف القرضاوی، فیصل قاسم، محمد حبش نماینده سابق پارلمان سوریه، میشیل کیلو نویسنده و روزنامه نگار و شیخ عدنان العرعور افرادی هستند که حکم اعدام برای آن ها صادرشده است.

 

 

درحکم صادره ازدادگاه ویژه تروریسم برای این افراد آمده است که آن ها به گسترش فتنه و گمراه کردن افکارعمومی درسوریه اقدام و مبالغ مالی و سلاح جنگی مورد نیازگروه های تروریستی موجود درسوریه را تامین کرده اند.

 

 

یوسف القرضاوی معروف به ‘مفتی ناتو’ و شیخ فتنه از رهبران افراطی وهابی و نزدیک سلفی های مصر است که با رفتارها و فتواهای جنجال برانگیز خود چهره خشن و زشتی از اسلام را در غرب به نمایش گذاشت.

 

از فتوای قتل عام مردم سوریه گرفته تا در خواست قتل ‘نوری المالکی’ و حلال بودن نوشیدن جرعه ای مشروبات الکلی تنها بخشی از اظهارات و فتواهای جنجال برانگیز قرضاوی است که وی را به چهره ای منفور تبدیل کرده است.

 

 

 

 

 

 

ایرنا