حجت الاسلام اسدالله جعفری در حاشیه اجرای حکم اعدام ۳ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در زندان ساری گفت: احکام اعدام این قاچاقچیان سابقه دار صبح امروز در زندان ساری به اجرا گذاشته شد و این افراد به دار مجازات آویخته شدند.

حکم اعدام 3 قاچاقچی مواد مخدر در زندان ساری به اجرا در آمد

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از دادگستری کل استان مازندران، حجت الاسلام اسدالله جعفری در حاشیه اجرای حکم اعدام ۳ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر در زندان ساری گفت: به توجه به ضرورت برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان و عمده فروشان مواد مخدر، احکام اعدام ۳ نفر از قاچاقچیان سابقه دار صبح امروز به اجرا گذاشته شد و این افراد به دار مجازات آویخته شدند.

 

 

 وی افزود: این افراد دارای سوابق متعدد کیفری در امر حمل و نگهداری مواد مخدر بودند که پرونده های هر ۳ نفر پس از رسیدگی و طی مراحل مختلف قضایی و همچنین تقاضای عفو آنان در ۲ مرحله از سوی کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضایه رد گردید و نهایتا منجر به صدور حکم اعدام شد و بر همین اساس حکم مربوطه در محوطه زندان ساری به اجرا در آمد.

 

 

وی ادامه داد: بارها هشدار داده‌ایم کسانی که در امر توزیع، حمل و خرید و فروش مواد مخدر اقدام می کنند باید بدانند اگر دست از فعالیت خود برندارند و در مسیر اصلاح قرار نگیرند این چنین آینده‌ای در انتظار آنان خواهد بود و دستگاه قضایی نیز بر اساس قانون به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

 

 

وی به خانواده‌ها توصیه کرد، درباره ارتباط فرزندان‌شان با افراد خاطی به خصوص کسانی که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارند، مراقبت لازم را داشته باشند تا فرزندانشان در دام سوداگران مرگ گرفتار نشوند.