شاه خودخوانده مازندران از زمان دستگیری تا یک ماه پیش در سیستان و بلوچستان به صورت تبعیدی در زندان بود...

حکم قطعی قضایی برای "شاه مازندران" صادر شد

 

فرماندار بابل گفت که محمود طالبی  شرور معروف استان مازندران طی حکم دستگاه قضائی به ۱۶ سال حبس محکوم شده است .

محمد تقی عباسپور در گفت و گو با ایرنا افزود که حکم این شرور پس از طی مراحل قانونی قطعی شده است .

رئیس شورای تامین شهرستان بابل توضیح بیشتری در این مورد نداد.

محمود طالبی که شرور شناخته شده در محافل شرارتگران کشور به شمار می رود ، زمستان سال ۹۴ پس از انتشار فیلمی از شرارت هایش را به همراه رجزخوانی علیه دیگر رقیبانش در فضای مجازی پخش کرد و در آن خود را ‘ شاه مازندران ‘ لقب داده بود.

فیلم رجزخوانی های این شرور که پس از ربودن یکی از اوباش رقیبش از منطقه ‘ گتاب ‘ بابل ضبط و بهمن ماه سال ۹۴ در فضای مجازی پخش کرد ، سبب رعب و وحشت در میان مردم شده بود.

وی چند روز بعد از این انتشار فیلم با دستور قضائی و تعقیب و مراقبت ماموران انتظامی در مخفیگاهش دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

سرنوشت شاه خودخوانده مازندران از زمستان ۹۴ به بعد یکی از سوژه های مورد توجه رسانه های زرد در کشور بود که او را در داستان های خود ساخته هم اعدام کردند و هم از زندان فراری دادند. خودکشی او هم داستان دیگری بود که در این رسانه ها پی گرفته شد.

محمود طالبی که در بازجویی ها و مصاحبه های اندکش با بعضی رسانه ها خود را کشتی گیر و صاحب دوبنده در حد تیم ملی معرفی کرد ، متولد سال ۶۲ بابل است .

بر اساس اعلام دادستانی بابل که پیش از این در رسانه ها منتشر شد ، وی پیش از آخرین دستگیری در بهمن سال ۹۴ دارای هفت فقره پرونده شرارت بود.

شاه خودخوانده مازندران از زمان دستگیری تا یک ماه پیش در سیستان و بلوچستان به صورت تبعیدی در زندان بود.

حکم اولیه وی ۶ سال زندان بر اساس شکایت شاکی خصوصی بود که بر اساس اعلام دادستانی بابل به خبرگزاری میزان با رضایت شاکی یک ماه پیش از زندان آزاد شد.

حکمی که اکنون برای این شرور صادر شده ، مربوط به شرارت و پخش فیلم آن در فضای مجازی است .