اژه ای گفت: پرونده تعدادی از محکومان پرونده فساد 3 هزار میلیاردی به دیوان عالی کشور رفته و احکامشان نقض شده بود به شعبه دیگری رفت و حکم صادر شد اما دادستان به احکام صادره در شعبه دوم اعتراض کرد. وی افزود: با اعتراض دادستان پرونده به شعبه هم‌عرض تجدیدنظر رفت و مورد رسیدگی قرار گرفت و تعدادی از افراد را محکوم کرد.

حکم قطعی محکومان پرونده 3هزار میلیاردی اعلام شد+ اسامی

 

 

شرق پرس: حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در هفتاد و نهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت: پرونده تعدادی از محکومان پرونده فساد ۳ هزار میلیاردی به دیوان عالی کشور رفته و احکامشان نقض شده بود به شعبه دیگری رفت و حکم صادر شد اما دادستان به احکام صادره در شعبه دوم اعتراض کرد.

 

 

وی افزود: با اعتراض دادستان پرونده به شعبه هم‌عرض تجدیدنظر رفت و مورد رسیدگی قرار گرفت و تعدادی از افراد را محکوم کرد.

 

 

محسنی اژه‌ای با اعلام اینکه به دلیل قطعی شدن احکام، اسامی محکومان اعلام می‌شود، گفت: غلامحسین نوایی عضو هیأت مدیره و نایب رئیس شرکت فولاد ایران به حبس، عباسعلی احمدی به دو سال حبس، جعفر دارابی مسئول واحد خرید گروه صنعتی فولاد به دو سال حبس، یارمحمد محمدی مدیرعامل سابق شرکت اسپادانا به ۵ سال حبس، کاوه نجات دهقان به ۳ سال حبس، امیر رمضانی طارمی به یک سال حبس، محمد حسن اوغلی به دو سال حبس، شیدا مردعلی به یکسال حبس، داریوش میشانی‌فر معاون رئیس بانک صادرات شعبه اهواز به ۷ سال حبس و ۱۰ سال انفصال و همچنین بهنام بهزادی مدیرعامل شرکت تجارت گستر به ۳ سال حبس و دو سال محرومیت از فعالیت‌های اجتماعی محکوم شدند.

 

 

 

فارس