امروز مجری شبکه ورزش خبری باورنکردنی را به اطلاع مردم رساند وی همچنین گفت امیدوار است که خبر مرگ احسان علیخانی واقعی نباشد.

خبر درگذشت احسان علیخانی تکذیب شد / توبیخ خبرنگار متخلف

 

 شرق پرس: مهدی توتونچی، یکی از گزارشگران اعزامی شبکه ورزش به المپیک ریو، در ارتباطی زنده از شایعه مرگ احسان علیخانی، مجری سرشناس تلویزیون گفت.

تماشاگران امروز برای پیگیری ماجرا با هیراد حاتمی، یکی از دوستان نزدیک احسان علیخانی تماس گرفت. حاتمی که خودش هم مجری تلویزیون است، به تماشاگران گفت: «این خبر اصلا صحت ندارد. من بلافاصله با احسان تماس گرفتم. او کاملا حالش خوب است و هیچ مشکلی ندارد.»

یکی دیگر از نزدیکان علیخانی هم خبر مجری شبکه ورزش را تکذیب کرد: «واقعا من نمی دانم این چه کار زشتی است که اینها می کنند. همین الان با احسان حرف زدم. سر و مر گنده در دفترش نشسته و هیچ مشکلی هم ندارد. از وقتی این خبر را روی آنتن تلویزیون اعلام کرده اند دوستان و آشنایان زیادی با ما تماس گرفته اند و با تعجب ماجرا را پیگیری می کنند.»
 

شهرام شکیبا خبر درگذشت احسان علیخانی را تکذیب کرد

در حالی که در چند ساعت اخیر خبری در فضای مجازی منتشر شد که احسان علیخانی مجری تلویزیون به دلیل تصادف درگذشته است پیگیری های مهر حاکی از آن است که این خبر صحت ندارد.

مهر گزارش داد شهرام شکیبا از همکاران علیخانی تاکید کرد: خبر تصادف و درگذشت احسان علیخانی شایعه ای بیش نیست. چند دقیقه پیش با او صحبت کرده و جویای حالش شدم.
 
 
گوینده خبر مرگ احسان علیخانی توبیخ شد

تهیه کننده ویژه برنامه المپیک شبکه ورزش گفت:

-توتونچی گزارشگر برنامه توبیخ شده است و مدیران هم به سرعت این توبیخ را انجام دادند و قطعا از این اتفاق به سادگی عبور نخواهند کرد.
-از آنجایی که توتونچی تنها گزارشگر اعزامی به این مسابقات است نمی‌توانیم به او بگوییم که دیگر حق گزارش ندارد.
-باید هر توبیخی صورت می‌گیرد بعد از مسابقات باشد تا مخاطبان از گزارش و پوشش المپیک محروم نشوند.