حمید آزموده با اشاره به عملیاتی شدن نهضت آسفالت در این شهر شرقی مازندران افزود: خدمات ارائه شده در شان مردم بهشهر نیست و باید خدمات بهتری ارائه شود

 

 

 

به گزارش شرق پرس حمید آزموده  دوشنبه شب، با همراهی تعدادی از اعضای شورای شهر بهشهر، در نشستی با اصحاب رسانه به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار، اظهار کرد : در سه ماهه اول امسال بیش از ۱۰ هزار تن آسفالت در سطح معابر و خیابان های بهشهر ریخته شد تا در جهت رفع مشکل مردم گام های اولیه برداشته شود.

 

وی با اعلام اینکه در سال جاری بنا داریم تا ۵۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح بهشهر انجام دهیم، افزود: علاوه بر آسفالت، طرح اصلاح و اجرای پیاده روهای برخی ازخیابان های اصلی شهر از سال گذشته در دستور کار شهرداری قرار گرفت و در سال جاری تداوم دارد.

 

 

azmode-behshahr4

 

شهردار بهشهر گفت: وضعیت ورودی و خروجی شهر بهشهر نیز از نظر آسفالت در شرایط خوبی قرار نداشته است و پر از چاله های مختلف بوده است که این مهم با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

 

آزموده با اشاره به وجود برخی مشکلات و همچنین قیمت بالای آسفالت، یادآور شد: پارسال بیش از ۳۳ هزار متر مربع از خیابان های بهشهر آسفالت شد که این روند امسال هم ادامه خواهد داشت و این مقدار افزایش خواهد یافت.

 

وی افزود : آسفالت خیابان قائم به عنوان یکی از خیابان های پرتردد بهشهر در دستور کار قرار گرفت و با صرف بیش از ۲۰ میلیارد ریال ، زیرسازی ، ساخت جدول و انجام آسفالت آن به پایان رسید.

 

شهردار بهشهر با اشاره به احداث پارکینگ در بهشهر گفت: احداث پارکینگ در معابر مختلف و همچنین پارکینگ طبقاتی از نیازهای مهم شهر بهشهر است که با توجه به وجود خودروهای فراوان در شهر و جوابگو نبودن خیابان های اصلی در ساعات پیک رفت و آمد، استفاده از پارکینگ به صرفه و نیاز مهم است.

 

 

آزموده افزود: شهر بهشهر از عدم وجود پارکینگ مناسب و در دسترس رنج می برد که در همین راستا ۳ پارکینگ در خیابان شهید رجایی و دو محل در خیابان امام بهشهر در دستور کار قرار دارد که با احداث این پارکینگ ها تا حد زیادی از مشکلات تردد و ترافیک در شهر حل می شود.

 

وی همچنین به نقش سیل های سال های اخیر بهشهر در تعلل اجرای طرح های عمرانی اشاره کرد و گفت : متاسفانه بروز این واقعه موجب شد بخش عمده ای از بودجه بهشهر برای رفع آسیب های وارد شده این حوادث هزینه شود که این مشکل با همراهی مردم و احداث سد سرشاخه گیر و سیل بندها در نقاط حادثه خیز تا حدود بسیار زیادی مهار شد.

 

شهردار بهشهر با بیان اینکه خدمات ارائه شده در شان مردم بهشهر نیست و باید خدمات بهتری ارائه شود، گفت: خبرنگاران همواره کمک کار ما در امور شهری بودند و در ادامه نیز صادقانه، شفاف و منصفانه نسبت به عملکرد شهرداری و مدیریت شهری وارد عمل شوند و ما را نقد کنند، چرا که معتقدیم نقد سازنده و منصفانه گامی برای رشد و ترقی است اما نباید در نقد، شخص یا اشخاصی تخریب شوند.

 

 

 

 

 

ایرنا