ربیع فلاح گفت: حجم سیل مازندران نسبت به استان البرز و تهران بیشتر بوده اما تلفاتی نداشته و خسارات کمتری به‌وجود آورده که این‌ها همه نشانه مدیریت قوی در استان است.

خسارت کمتر مازندران در سیل اخیر شمال کشور, نشانه مدیریت قوی در استان است !

 

 

 

به گزارش شرق پرس به گفته برخی کارشناسان سیل اخیر در شمال کشور نتیجه بارش شدید باران به مدت حدود ۱۰ دقیقه بود و تصاویر وحشتناک تخریب خانه ها و مغازه ها در سوادکوه و شیرگاه حتی از شبکه های ماهواره ای نیز پخش شد. اما این در حالیست که استاندار مازندران در بازگشت از سفر به قزاقستان در فرودگاه دشت ناز و در جمع خبرنگاران گفت: خسارت کمتر مازندران در سیل اخیر نشانه مدیریت قوی در استان است. ادامه اظهارات نماینده عالی دولت در مازندران را در ادامه بخوانید و قضاوت با شما.

 

 

ربیع فلاح در فرودگاه دشت ناز با اشاره به اینکه هر روز در چندین نوبت حادثه سیل استان را پیگیری کردم، اضافه کرد: حجم سیل مازندران نسبت به استان البرز و تهران بیشتر بوده اما تلفاتی نداشته و خسارات کمتری به‌وجود آورده که این‌ها همه نشانه مدیریت قوی در استان است.

 

 

وی با بیان اینکه صداهای ناهمگون برخی از رسانه‌ها تنها به استان ضربه وارد می‌کند، ادامه داد: برخی رسانه‌ها باید از این حرکت خود دست بردارند و بداخلاقی رسانه‌ای را تکرار نکنند.

 

 

استاندار مازندران با بیان اینکه مسئولان کشور قزاقستان بیشتر از ما پیگیر مذاکرات هسته‌ای ایران بودند، خاطرنشان کرد: پس از توافق هسته‌ای ایران با گروه ۱+۵ شور و شوق در مسئولان کشور قزاقستان مشاهده می‌شد.

 

 

این مسئول با اشاره به اینکه مسئولان کشور قزاقستان به‌دنبال رابطه با جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: با وجود برداشته شدن تحریم‌ها مسئولان کشور قزاقستان خواهان افزایش روابط تجاری با ایران اسلامی هستند.

 

 

 

 

 

 

 

منبع: فارس