دادستان کل گفت: انتظار از دولت این است که با مدیران خود برخورد کند و همانگونه که رئیس جمهور گفته ما منتظریم تا ببینیم چند نفر از مدیرانی که با اسناد و مدارک تخلفشان ثابت می‌شود،‌ عزل می‌شوند

 

 

شرق پرس: دادستان کل کشور با اشاره به موضوع فیش‌های حقوقی مطرح شده در رسانه‌ها و همچنین صحبت‌های رئیس جمهور،‌ گفت:‌ ما منتظر عزل مدیرانی هستیم که تخلف آنها اثبات می‌شود.
 
 
 
 خبرگزاری دانشجو نوشت: حجت الاسلام منتظری در حاشیه مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، در مورد برخورد دستگاه قضا در موضوع فیش‌های حقوقی کلان، گفت:‌ متأسفانه فیش‌های حقوقی ابزاری برای برخوردهای جناحی شده است.
 
 
 
وی ادامه داد:‌ دولت و قوه قضائیه در پی آن هستند که با این موضوع برخورد جدی کنند اما انتظار از دولت این است که با مدیران خود برخورد کند و همانگونه که رئیس جمهور گفته ما منتظریم تا ببینیم چند نفر از مدیرانی که با اسناد و مدارک تخلفشان ثابت می‌شود،‌ عزل می‌شوند.
 
 
 
وی خطاب به مردم گفت:‌ این مسئله نباید جناحی و سیاسی شود و یک جناح فیش‌های جناح دیگر را منتشر کرده و آنها را بکوبد.
 
 
 
دادستان کل کشور تأکید کرد:‌ قطعاً مقامات عالیه نظام در حل این مسئله عزم جدی دارند تا شاهد تبعیض در جامعه نباشیم و اعتمادها به مردم باز گردد.
 
 
 
منتظری در پاسخ به برخورد دستگاه قضا با دانه‌درشت‌ها گفت:‌ این افراد لایه‌های مختلفی برای خود ایجاد کرده‌اند که دسترسی به آنها را مشکل می‌کند و امیدواریم بتوانیم با هماهنگی سایر کشورها این افراد شناسایی و مورد برخورد قرار گیرند.