دعوای خانوادگی داماد خانواده و برادر همسرش در منطقه هزار جریب نکا به قتل جوان 28 ساله انجامید.

داماد خانواده برادرزن 28 ساله خود را در نکا به قتل رساند

 

 

 

به گزارش شرق پرس محمد محمدیان، دقایقی پیش در گفت‌وگو با  فارس در شهرستان نکا، اظهار کرد: براساس اعلام اهالی و تحقیقات انجام‌شده درگیری خونین شب گذشته در روستای پوروا در بخش هزارجریب اتفاق افتاد و یک جوان به‌دلیل اصابت ضربات چاقو به قتل رسید.

 

 

 

وی افزود: درگیری بین دو خانواده از مدت‌ها پیش وجود داشته است و شب گذشته مقرر شده بود که با پادرمیانی و میانجی‌گری افراد فامیل و بزرگان، این درگیری‌ها خاتمه یافته و به سرانجام خوبی برسد که متأسفانه موجب قتل یک جوان نکایی شد.

 

 

بخشدار هزارجریب نکا ادامه داد: حین صلح و سازش و میانجی‌گری افراد فامیل برای دو خانواده، داماد این خانواده در درگیری با استفاده از چاقو برادرزنش را زخمی و روانه بیمارستان کرد که بر اثر شدن جراحات وارده این جوان ۲۸ ساله امروز در بیمارستان امام حسین (ع) نکا فوت کرد.

 

 

این مسؤول اظهار کرد: این داماد و برادرزن علاوه بر نسبت سببی، پسرعموی هم هستند که م ـ ف ۲۶ ساله داماد خانواده و ح ـ ف ۲۸ ساله برادر زن وی بوده است که در یک نزاع و درگیری خانوادگی به قتل رسید.

 

 

محمدیان گفت: بر اثر این درگیری جوان ۲۸ ساله نکایی به نام ح ـ ف فوت کرد و تحقیقات بیشتر در راستای این موضوع ادامه دارد و پرونده برای رسیدگی بیشتر به مراجع نظامی، انتظامی و قضایی سپرده شده است و جزئیات ماجرا توسط دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بررسی می‌شود.