محمدرضا تباکی در نشستی که به منظور تقدیر از خبرنگاران شرق مازندران در محل فرمانداری برگزار شد از دریافت مجوز برای راه اندازی کلینیک تخصصی طوبی در این شهرستان خبر داد.

تباکی فرماندار گلوگاه نشست با خبرنگارن تقدیر خبرنگاران روز خبرنگار

 

شرق مازندران : محمد رضا تباکی در جلسه تقدیر از اصحاب رسانه و خبرنگاران شرق مازندران که امروز در محل فرمانداری گلوگاه برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامی داشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید از جمله شهید خبرنگار گلوگاهی عبدالحسین کلبادی نژاد اظهار داشت: دانستن حق مردم است و از رسانه ها سپاسگزاریم که این رسالت خطیر را برعهده دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تنها ۴ میلیارد تومان از بودجه ۱۴/۲ میلیاردی شهرستان گلوگاه در سال قبل تا کنون اختصاص یافت افزود : با همه محدودیتها پروژه های قابل توجهی در این شهرستان به بهره برداری رسید که از آن جمله می توان به افتتاح ساختمان ادارای شبکه بهداشت, خانه کشتی گلوگاه, مدرسه ۲۲ بهمن لمراسک, آبندان هشتیکه, بهره برداری از اورژانس بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه و … اشاره کرد.

فرماندار شرقی ترین شهرستان مازندران در نشست با خبرنگاران گفت: در سال ۹۵ هم تا این لحظه ۱۱ پروژه آماده افتتاح با هزینه ۲ میلیارد تومان داریم که بزودی به بهره برداری خواهند رسید.

تباکی با تشکر از زحمات دکتر شاعری نماینده شرق مازندران در خصوص پیگیری دریافت مجوز راه اندازی کلینیک تخصی طوبی در این منطقه گفت: برای آمدن پزشکان متخصص به بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه نیاز بود که مجوز کلینیک تخصصی دریافت شود که این مهم با پیگیری های مسئولان شهرستان اتفاق افتاد.

 

فرماندار گلوگاه در پاسخ به پرسش خبرنگار شرق پرس درباره خطرات زیست محیطی اجرای طرح چهارخطه کردن جاده گلوگاه به دامغان گفت: این طرح یکی از پروژه های بزرگ شهرستان است و با نظر کارشناسان منابع طبیعی و محیط زیست صورت خواهد گرفت و حتی برای اینکه درختان کمتری قطع شود ۲ تونل برای مسیر در نظر گرفته شد و از این بابت جای نگرانی نیست.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان گلوگاه در پاسخ به سئوال دیگر شرق پرس درباره طرح گردشگری و راکد آبادگران اظهارداشت: متاسفانه این طرح علی رغم پیشرفت خوبی که در ساخت و ساز داشت از سالها پیش بصورت راکد باقی ماند و در حال پیگیری برای سامان دادن به وضعیت این پروژه هستیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درپیش بودن جشنواره انجیر گلوگاه از همه خبرنگاران برای پوشش مناسب تر این جشنواره دعوت بعمل آورد.

 

در ادامه این جلسه مهندس خوشتراش شهردار جدید گلوگاه و فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیز در جملاتی با ستایش مقام خبرنگار این روز را به اهالی رسانه تبریک گفتند.

 

در پایان این نشست نیز از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان گلوگاه با اهدا لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.

 

فرمانداری گلوگاه نشست خبری فرماندارگلوگاه

 فرمانداری گلوگاه نشست خبری فرماندارگلوگاه