رییس دانشگاه علم و فن‌آوری مازندران با اشاره به تدفین 2 شهید گمنام در این دانشگاه هم گفت: روز سه شنبه دانشگاه علم و فن‌آوری مازندران در بهشهر میزبان 2 شهید گمنام است

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) به نقل از ایرنا, رئیس دانشگاه علم و فناوری مازندران گفت: دانشگاه علم و فن‌آوری مازندران در بهشهر در بخش زیرساختی و عمرانی با مشکلات عدیده ای در خوابگاه، سالن ورزشی ، دانشکده ها و… روبرو است و نیازمند حضور خیران در امور زیرساختی است.

حمید محمدزاده در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه اکنون ۲هزار و ۴۰۰دانشجو در دانشگاه علم و فن‌آوری مازندران مشغول تحصیل هستند، افزود: از نظر علمی در سطح بالایی قرار داریم ،توانایی پذیرش دانشجو تا سقف ۱۰ هزار دانشجو در این دانشگاه فراهم است و باید در بخش عمرانی و زیرساختی تلاش بیشتری توسط خیران انجام شود.

وی اظهار کرد: ۲۴۰۰ دانشجوی این دانشگاه در ۶ رشته روزانه و ۶ رشته شبانه و با حضور ۴۲ هیات علمی به فراگیری دانش مشغول هستند که در طول سه سال گذشته شاهد افزایش ظرفیت دانشجو و هیات علمی بوده ایم.

رییس دانشگاه علم و فن‌آوری مازندران گفت: در سه سال گذشته دارای رشد ۷ برابری در جذب هیات علمی و رشد ۳ برابری در تعداد دانشجویان بوده ایم که این مهم بعد از استقلال این دانشگاه حاصل شده است.

محمدزاده با اشاره به تأسیس و راه اندازی واحد بین‎الملل در دانشگاه علم و فناوری مازندران، توسعه مرکز رشد و جذب دانشجویان خارجی که در برنامه آتی دانشگاه است؛ یادآور شد: امیدواریم با راه ‌اندازی این واحدها شاهد رشد علمی بیشتری در این دانشگاه باشیم.

وی با اعلام اینکه اکنون قریب به یکصد نفر از دانشجویان خارجی در دانشگاههای مختلف استان مازندران مشغول تحصیل هستند، خاطر نشان کرد: این ظرفیت در این دانشگاه وجود دارد که با فراهم کردن زیرساختهای لازم در سال های آینده اقدام به پذیرش دانشجویان خارجی شود.

رییس دانشگاه علم و فن‌آوری مازندران با اشاره به تدفین ۲ شهید گمنام در این دانشگاه هم گفت: روز سه شنبه دانشگاه علم و فن‌آوری مازندران در بهشهر میزبان ۲ شهید گمنام است که بعد از سالها به وطن بازگشته اند و امیدواریم که با حضور در این دانشگاه در افزایش معنویت و افزایش ارزش های اسلامی و انقلابی بیش از پیش تلاش شود.

محمدزاده افزود: مراسم تشییع پیکر این ۲ شهید گرانقدر ساعت ۱۰ صبح سه شنبه برگزار و این مراسم در بهشهر از بیمارستان امام خمینی(ره) تا پارک ملت انجام و سپس در دانشگاه علم و فن آوری بهشهر تدفین می شوند.