مصطفی احمدی جودوکار بهشهری که به همراه تیم ملی به رقابت های قهرمانی کارگران جهان به ایتالیا اعزام شده بود در وزن 60 کیلوگرم موفق به کسب عنوان سوم شد .

jodo15

 

 

به گزارش شرق پرس دبیر هیات جودوی بهشهر گفت : درخشش جودوکار بهشهری در رقابت های قهرمانی کارگان جهان ، نشان دهنده وجود استعدادهای فراوان و پتانسیل های کم نظیر در این شهر است .

 

 

محمد اسدی  در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد : مصطفی احمدی جودوکار بهشهری که به همراه تیم ملی به رقابت های قهرمانی کارگران جهان به ایتالیا اعزام شده بود در وزن ۶۰ کیلوگرم موفق به کسب عنوان سوم شد .

 

وی با تاکید بر لزوم فراهم شدن امکانات و بودجه مناسب ، این شهر را یکی از مستعد ترین مناطق برای رشد و توسعه جودو در مازندران معرفی کرد.

 

دبیر هیات جودوی بهشهر افزود : کسب این عنوان جهانی نشان داد ، تلاش بیشتر برای شناسایی استعدادها و تمرکز بیشتر برای کار کردن در رده های سنی پایه می تواند منجر به کسب موفقیت های بیشتر در مسابقات معتبر داخلی و خارجی شود .

 

اسدی ادامه داد : یکی از راه های پویایی ورزشکاران و تیم های ورزشی ، برگزاری مسابقات گوناگون ورزشی بخصوص در رده های سنی پایه است که می تواند علاوه بر شناسایی نقاط ضعف و قوت ورزشکاران، روحیه جنگاوری و مبارزه آن ها را نیز تقویت کند.

 

وی افزود : پیشینه جودو بهشهر نشان می دهد،این شهر مملو از استعدادهای فراوان در این رشته است که می توانند با توجه و تمرین زیر نظر مربیان کار بلد،خود را به سطوح بالای این ورزش در استان و حتی کشور برسانند .

 

دبیر هیات جودوی بهشهر ادامه داد : چاره ای جز بازگشت به شرایط مطلوب گذشته و فعال کردن باشگاه های شهرستان نداریم و بدون هیچ شکی می توانیم این وعده را به همه علاقه مندان به ورزش بهشهر بدهیم که اگر حمایت های لازم از جودو بهشهر انجام شود،کسب ۳ سهمیه مداوم و ثابت در اردوی تیم ملی این رشته ورزشی،در دسترس قرار دارد .