بهروز عرب‌خزائلی از درخشش دو دانش‌آموز دختر میاندورودی در مسابقات علمی و کاربردی استان مازندران خبر داد .

عرب خزائلی آموزش و پرورش میاندورود

 

 

به گزارش شرق پرس بهروز عرب‌خزائلی مدیر آموزش و پرورش میاندورود در گفت‌وگو با فارس با اشاره به استفاده از ظرفیت مدارس برای اسکان مسافران نوروزی گفت: حضور گردشگران برای رونق اقتصادی این شهرستان موثر است و با برنامه‌های مفید و مدیریت صحیح می‌توان گردشگران بیشتری به شهرستان میاندورود جذب کرد.

 

 

وی با بیان اینکه طرح اسکان مسافران نوروزی در چهار مدرسه این شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: این مدارس با ۲۱ کلاس درس برای مسافران تدارک دیده شد که در طول ایام نوروز ۱۰۲ خانوار و ۵۴۰ نفر اسکان داده شدند.

 

 

مدیر آموزش و پرورش میاندورود به نقش زنان در خانواده اشاره کرد و ادامه داد: حضرت زهرا (س) الگویی بی‌بدیل برای زنان عالم به‌شمار می‌آید، امروزه نقش و جایگاه زنان در خانواده، مهم و حساس است و آن هم به‌دلیل ارزش زن و مهر و عاطفه مادری است.

 

 

عرب‌خزائلی از نقش‌آفرینی دانش‌آموزان میاندورودی در مسابقات علمی و کاربردی شاخه کار و دانش خبر داد و افزود: مرضیه نوروزی و زهرا بابویه از هنرستان حضرت زینب (س) روستای جام‌خانه میاندورود و حضرت خدیجه (س) شهر سورک، رتبه نخست و دوم را کسب کردند که این مسابقات به‌صورت استانی برگزار شده است.

 

 

وی در پایان با تأکید بر انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مدارس گفت: مدرسه، خانه دوم دانش‌آموزان به‌شمار می‌آید و برنامه‌های فرهنگی و هنری یکی از ضروریات جامعه فرهنگی است که باید بیشتر به آن توجه شود.