چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: شوهرم با دخترهای فامیلشان ارتباط گرم و صمیمی دارد و این موضوع واقعا مرا آزار می دهد.

download

 

  

شرق پرس : وی افزود:از روزی که با او ازدواج کردم مرتب دارم حرص می خورم و همیشه ناراحت هستم. هرچه به او اعتراض می کنم فایده ای ندارد و تازه با من دعوا می کند که حق ندارم در روابطش با فامیل هایش دخالت کنم. او مرتب با دخترخاله هایش و دوستان آنها قرار بیرون و تفریح می گذارد و وقتی هم با آنها است آنقدر صمیمی و راحت برخورد می کند که من همیشه باید عصبانی شوم.

 

 

 

 

زن جوان ادامه داد: زندگی ما سر دخترهای فامیل شوهرم همیشه مثل میدان جنگ است. شوهرم حتی شب ها نیز در گروه های واتس آپ و وایبر با دخترهای فامیلش چت می کند و می خندد. گاهی اوقات تا خود صبح در حال چت کردن است و من هم جرات ندارم هیچ حرفی به او بزنم. اگر چیزی بگویم با من دعوا می کند و آنچنان از دخترهای فامیلشان حمایت می کند که انگار خواهرهایش هستند. همه این ها را تحمل کردم و حرفی نزدم تا اینکه چند شب پیش باز هم با هم سر همین موضوع دعوایمان شد. برای همین تصمیم به جدایی گرفتم و می خواهم هرچه زودتر از این مرد جدا شوم.

 

 

 

 

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهر وی را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود . 

 

 

 

 

 

 

 باشگاه خبرنگاران