صالحی با بیان اینکه متاسفانه همکاری شبکه تبرستان برای پوشش مسابقات تیم فوتبال ساحلی شهریار بسیار ضعیف است، گفت: مسئولان شبکه استانی تبرستان برای پخش زنده و حتی ضبطی این مسابقات از مسئولان تیم درخواست هزینه پخش می‌کنند...

گلایه مدیرعامل شهریار ساری از صداو سیما تبرستان: درخواست هزینه برای پخش تلویزیونی مسابقات لیگ برتر!

 

به گزارش شرق مازندران سید احمد صالحی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اینکه فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی شهریار ساری از سال ۹۵ در استان آغاز شده است، اظهار داشت: در مدت کوتاه فعالیت این باشگاه، ورزشکاران صاحب نام ساری، استان و حتی خارجی از کشورهای دیگر در این تیم جذب شدند.

 

 

وی افزود: بهترین دروازه بان دنیا، سه بازیکن ملی پوش و تنها بازیکن برزیلی تیم ملی در تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی شهریار ساری بازی می‌کنند.

 

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهریار ساری با اشاره به اینکه تیم فوتبال ساحلی ساری در مدت کوتاه تشکیل خود در استان توانست تماشاگران و علاقه‌مندان بسیاری را به خود جلب کند، تصریح کرد: جوانان مازندران و ساری هر هفته در نخستین استادیوم دائمی فوتبال ساحلی دنیا تا سقف سه هزار نفر حاضر و به تماشای دیدارهای این تیم با تیم‌های درون و سایر استانی می‌پردازند.

 

 

صالحی با بیان اینکه متاسفانه همکاری شبکه تبرستان برای پوشش مسابقات تیم فوتبال ساحلی شهریار بسیار ضعیف است، گفت: مسئولان شبکه استانی تبرستان برای پخش زنده و حتی ضبطی این مسابقات از مسئولان تیم درخواست هزینه پخش می‌کنند و هنوز یکبار هم اقدام به پخش مسابقات این تیم لیگ برتری نکردند.

 

 

وی با اعلام اینکه اعمال سلیقه‌ای مسئولان رسانه استانی تبرستان برای دریافت وجه در قبال پخش مسابقات زنده فوتبال ساحلی صرفا مختص این شبکه است، افزود: در استان‌های دیگر کشور با آغوش باز عوامل فنی و رسانه‌های ورزشی اقدام به پخش و پوشش مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی و سایر رشته‌های ورزشی می‌کنند.

 

 

صالحی با بیان اینکه تیم لیگ برتری فوتبال ساحلی شهریار تنها تیم مازندران بوده که در سطح کشوری لیگ تیم‌داری می‌کند، گفت: تنها فردی که از ابتدای فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی شهریار و تیم فوتبال ساحلی همراه عوامل تیم بوده، شخص مهدی عبوری شهردار ساری بوده است.

 

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهریار ساری با اشاره به اینکه در همه جای دنیا برای پخش مسابقات و رویدادهای ورزشی، شبکه‌ها وجه به باشگاه‌ها و تیم‌ها پرداخت می‌کنند، تصریح کرد: متاسفانه این سنت در مازندران تغییر یافته و شبکه استانی برای پخش زنده هر بازی مبالغی هنگفت درخواست می‌کند.

 

 

وی افزود: رسانه‌های مکتوب و مجازی در پوشش اخبار مسابقات ورزشی و فوتبال ساحلی خوب عمل کرده ولی شبکه استانی تبرستان همکاری مطلوبی ندارد.