سیدحقیقی خاطرنشان کرد: با رصد اطلاعاتی بیشتر پلیس، مشخص شد این افراد با درگیری مسلحانه درتاریخ پنجم آبان ماه جاری یک قتل مسلحانه درکرمانشاه انجام داده و به کرج متواری شده‌اند.

 

 

 

شرق پرس: سرهنگ سید حسین سید حقیقی امروز(۱۷آبان)، درنشست مطبوعاتی اظهار کرد: روزگذشته مأموران گشت انتظامی درجاده چالوس درحین گشت زنی به یک دستگاه خودرو ام وی ام مشکوک شده که به سرعت خودرو مورد نظر را متوقف کردند.
 
وی افزود: سرنشینان این خودرو که سه زن و دومرد بودند پس از اینکه مورد بازجویی قرارگرفتند به متواری بودن خود اعتراف کردند.
 
سیدحقیقی خاطرنشان کرد: با رصد اطلاعاتی بیشتر پلیس، مشخص شد این افراد با درگیری مسلحانه درتاریخ پنجم آبان ماه جاری یک قتل مسلحانه درکرمانشاه انجام داده و به کرج متواری شده‌اند.
 
وی ادامه داد: پلیس کرج سریعا پلیس کرمانشاه را نسبت به این موضوع مطلع کرده و آنها هم وقوع این جرم را تایید کردند و مشخص شد که این افراد تحت تعقیب پلیس بوده‌اند.
 
رئیس پلیس کرج همچنین گفت: در حال حاضر تمامی این متهمان دربازداشت هستند و برای ادامه رسیدگی جرم خود در اختیار پلیس قرار دارند.
 
وی همچنین از دستگیری سارقان خودرو در ماهدشت سخن به میان آورد و افزود: این سارقان با ایجاد تصادف ساختگی با یک خودروی ۲۰۶ در ماهدشت، اموال وی را سرقت کردند.
 
سید حقیقی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هردو خودرو دارای جی پی اس بودند کمتر از ۳۰ دقیقه سارقان دریکی از روستاهای ماهدشت دستگیرشدند و اموال مسروقه به صاحبش بازگردانیده شد.
 
وی دربخش دیگری ازسخنان خود از دستگیری سارقان خودرو در منطقه باغستان کرج نیز خبرداد و افزود: ماموران کلانتری ۱۹ باغستان در تاریخ چهارم آبان ماه جاری به یک دستگاه خودروی پراید مظنون شده و پس ازاستعلام مشخص شدکه خودروی موردنظر سابقه سرقت دارد.
 
سید حقیقی گفت: پس از دستگیری متهمان و انتقال به کلانتری و بررسی بیشتر مشخص شد که این افراد دارای سابقه سرقت هستند که دربازرسی ازمحل اختفای آنان یک خودروی دیگر سرقت شده نیز کشف شد.
 
وی بیان کرد: دراین رابطه ۶ متهم دستگیر شدند که سه نفر مالخر وسه نفر سارق بودند.
 
رئیس پلیس کرج همچنین درباره برخورد با اوباش وافرادی که ایجاد رعب و وحشت درجامعه می‌کنند، گفت: پلیس با جدیت کامل با این گونه افراد برخورد قانونی می‌کند.
 
سیدحقیقی تصریح کرد: روز گذشته با اجرای طرح پاکسازی درمنطقه مهرشهر کرج چندین اوباش را با شلیک گلوله زمینگیر و دستگیرکردند.
 
سید حقیقی در ادامه به عملکرد هفت ماهه پلیس کرج پرداخت وافزود: پلیس کرج درسال جاری با اجرای ۲۶طرح انتظامی، ۱۶۸۰طرح منطقه‌ای و ۵۶۹۰ طرح نقطه به نقطه توانست برای مقابله با جرائم و پاکسازی نقاط آلوده اقدام کند.
 
وی اضافه کرد: دربخش کشفیات مواد مخدر نیز افزایش هفت درصدی کشف مواد مخدر درشهرستان کرج را داشتیم که دراین مدت بیش از ۳۰۰۰ معتاد دراین شهرستان دستگیرشدند.
 
رییس پلیس کرج گفت: همچنین در این مدت شاهد کاهش ۶.۸ سرقت درکرج بوده‌ایم و کیف قاپی ۴۰ درصد و جرائم به عنف ۱۰ درصد کاهش داشته است.
 
کاهش ۶.۸ درصدی سرقت در شهرستان کرج
سید حقیقی همچنین از کاهش ۶.۸ درصدی سرقت طی هفت ماهه گذشته خبر داد و در ادامه افزود: پلیس کرج برای انتخابات پیش رو آمادگی کامل دارد و رصد اطلاعاتی فعالیت کاندیداهای احتمالی انتخابات و حفظ امنیت و صیانت ازآرای مردم را برای یک انتخابات سالم هدف خود قرار داده است.
 
وی در پایان به افزایش رضایت مندی مردم از پلیس اشاره کرد و یادآورشد: درهفت ماه سال جاری با تماس با سامانه ۱۹۷، ۹۳ درصد افزایش رضایت مندی مردم ازپلیس و افزایش ۳۱۱درصدی از کارکنان بوده است./ایسنا