شنیده ها حاکی است احسان علیخانی برای ماه عسل يك ميليارد و دويست ميليون تومان را براي يك ماه طلب كرده است ، كه علاوه بر اين مبلغ ١٠٪ از دريافتي سازمان به عنوان حق آورندگي اسپانسر به آورنده حامي مالي تعلق ميگيرد .

دریافت چند صد میلیونی احسان علیخانی برای برنامه ماه عسل!

 

 

شرق پرس: با شروع ماه مبارک رمضان مطابق چند سال گذشته شاهد پخش برنامه ماه عسل از شبکه سه سیما هستیم . تنها پس از پخش چند قسمت از این مجموعه به دلایل متفاوتی همچون عدم نوآوری در موضوع و اجرا ، بد آموزی برای قشر مخاطب جوان و …انتقادات فراوانی به آن صورت گرفته است ، اما انتشار اسنادی از قرار دادهای مالی این برنامه تلویزیونی و نحوه اسپانسرینگ صورت گرفته ،  تهیه کننده و مجری این برنامه احسان علیخانی را با چالشی جدی رو به رو خواهد کرد .

 

 

انتخاب به نقل از طلوع صبح نوشت:  میزان پرداختی سازمان صدا و سیما به تهیه کننده در برنامه های مشارکتی عظیم و با بیننده  بالا در بهترین حالت به دقیقه ای ۵٠ هزار تومان میرسد ، که اگر بخواهیم ماه عسل را از این اصل مستثنی کنیم و آن را جز برنامه های مناسبتی مانند ویژه برنامه شب عید به حساب بیاوریم دقیقه ای ١٠٠ هزار تومان برای آن در نظر میگیریم که با محاسبه ای سرانگشنی در طول ٣٠ روز ماه مبارک رمضان مبلغ ٢۵٠ میلیون تومان عددی توجیه پذیر برای تهیه کنندگی این برنامه به نظر میرسد .

 

جالب است که بدانید شنیده ها حاکی از آن است او مبلغ ١٢٠٠٠٠٠٠٠٠ یک میلیارد و دویست میلیون تومان را برای یک ماه طلب کرده است ، که علاوه بر این  مبلغ ١٠٪ از دریافتی سازمان به عنوان حق آورندگی اسپانسر به آورنده حامی مالی تعلق میگیرد .

 

گفته می شود احسان علیخانی که تهییه کنندگی ویژه برنامه نوروز را نیز بر عهده داشت علاوه بر مبالغ دریافتی برای تهیه و مجری گری ، ٢٠٠ میلیون تومان نیز به عنوان حق آورندگی دریافت کرد .

 

آنطور که شنیده ها حکایت میکند درنهایت سازمان صدا و سیما مبلغ هشت صد میلیون تومان را برای برنامه ماه عسل تصویب کرده که طبق محاسباتی که صورت پذیرفت نزدیک به چهار برابر بودجه برنامه های ویژه و مناسبتی و نزدیک به هشت برابر برنامه های روتین و متداول در تلویزیون ملی است .

 

درحالی که برنامه ای مانند خندوانه در شبکه تازه تاسیس نسیم با بودجه ای به مراتب کم تر توانسته در ساعات افطار جایش را درمیان خانواده های ایرانی باز کند و فرهنگ شادی و خنده ایرانی اسلامی را در جامعه جا انداخته و لبخند بر لب های مردم بنشاند .