فلاح گفت: در بازرسی مقدماتی 5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در داخل کیسه 10 کیلویی برنج در زیر پای همسر متهم به در قسمت شاگرد خودرو بوده کشف و ضبط و متهمین دستگیر و جهت مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

fallah- polis-neka

 

 

به گزارش شرق پرس فرمانده انتظامی از کشف و دستگیری باند توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان نکا خبر داد.

 

 

 

سرهنگ حسن فلاح در گفت و‌گو با تسنیم در نکا، اظهار داشت: دشمن از  طریق مواد مخدر می‌خواهد جامعه و جوانان ما را آلوده کند و بـهایی کــه خانواده یک معتاد باید بپردازند، بسـیار ویرانگر بوده و باید جوانان و مردم حواسشان جمع باشد.

 

وی گفت: اگر یکی از اعــضا خـــانــواده در این زمینه مشکل داشته باشد، همه اعضای خانواده تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

 

فلاح با اشاره فعالیت‌های عمده توزیع و فروش مواد مخدر سنتی توسط شخصی به هویت ا – ا اهل و ساکن نکا، گفت: متاسفانه وی سابقه کیفری به دلیل فروش مواد مخدر را دارد.

 

وی گفت: متهم با خودروی شخصی پژو ۴۰۵ نقره‌ای به  همراه همسرش به استان گلستان (گرگان) برای تهیه مواد مخدر رفته که با اقدامات پلیسی نامحسوس و تعقیب و مراقبت در نهایت متهم پس از اخذ محموله مواد مخدر از فاضل آباد گرگان در راه برگشت به شهرستان نکا بودند که دستگیر شد.

 

فلاح افزود: در بازرسی مقدماتی ۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در داخل کیسه ۱۰ کیلویی برنج در زیر پای همسر متهم به در قسمت شاگرد خودرو بوده کشف و ضبط و متهمین دستگیر و جهت مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.