سرهنگ شجاعی فرمانده انتظامی بهشهر از انهدام یک باند حرفه ای سرقت سیم برق و دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد...
دستگیری سارقان سیم و کابل برق در بهشهر

تصویر آرشیو

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس،سرهنگ”ابراهیم شجاعی”در باره جزئیات این خبر،بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان بهشهر در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق اقدامات پلیسی را در این رابطه آغاز کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر،افزود:ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه موفق شدند،افرادی را که با تشکیل باندی اقدام به سرقت سیم و کابل برق از شبکه های توزیع برق در این شهرستان می کردند شناسایی کنند.

سرهنگ شجاعی،خاطرنشان کرد: ضمن هماهنگی با مرجع قضائی ماموران متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با اشاره به این که متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۳ فقره سرقت کابل برق اعتراف کردند، همچنین اظهار داشت : ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با ناهنجاری ها موفق به شناسایی دو عامل افیونی در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر،اذعان داشت: این متهمان که قصد توزیع مواد مخدر در این شهرستان را داشتند در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

وی از توقیف دو دستگاه خودرو که متهمان از آن در حمل و جابجایی مواد مخدر استفاده می کردند خبر داد و گفت : در بازرسی های به عمل آمده نیم کیلو انواع مواد مخدر از این افراد کشف شد.

 

سرهنگ شجاعی در خاتمه، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.