تصویری از یک زن جوان که گفته می شود از شاهزاده های قطری است در رسانه ها منتشر شد که با 7 مرد در حال عیاشی در هتلی دستگیر شد!

 

 

شرق پرس: تصویری از عالیه المزروعی که به نام شیخا سالوا در رسانه‌ها منتشر شد و حکایت از رسوایی جدید برای خاندان سلطنتی قطر داشت.
 
 خبری که به نقل از «فایننشال تایمز» منتشر شد چه بود؟

قطر شبه جزیره‌ای کوچک در خلیج فارس است که علیرغم ثروت فراوانش همواره یکی از حامیان القاعده به شمار رفته است.

این بار نیز یک افشاگری جنجالی توسط روزنامه بریتانیایی «فایننشال تایمز» علیه خانواده سلطنتی قطر باعث شده تا وجهه‌ی بدنام این کشور بیش از پیش لکه‌دار شود.  
 
   فرادید به نقل از ای. دابلیو. دی. نیوز نوشت: این روزنامه بریتانیایی روز پنجشنبه یک رسوایی بزرگ را فاش کرد که در آن ماموران سرویس امنیتی بریتانیا MI-6 با همکاری مرکز پلیس شهر لندن موسوم به اسکاتلندیارد پس از دریافت شکایات فراوان وارد اتاقی در هتل Excelsior London Hotel لندن شده و در کمال تعجب پرنسس قطری را در حال عیاشی با ۷ مرد پیدا کردند.  

 

دستگیری شاهزاده زن قطری با 7 مرد ! + عکس

 

از سوی دیگر پس از چندی پایگاه فرست پوست به نقل از روزنامه بریتانیایی فاینشال تایمز نوشت که خبر مربوط به شاهزاده قطری “ساختگی” است.

اما پایگاه سیاست دیلی اضافه کرد که عکس مربوط به شاهزاده قطری مربوط به عالیه المزروعی، مدیر ارشد عملیاتی شرکت مزروعی هلدینگ در دوبی است.