متهمانی که در اقدامی مسلحانه زندانی و سرباز همراهش را در مسیر پزشکی قانونی ربوده و اقدام به فرار کرده بودند دستگیر شدند...

دستگیری متهمانی که به سبک فیلم ها زندانی را فراری دادند!

 

به گزارش شرق پرس دادستان عمومی و انقلاب کرج از دستگیری هفت نفر از متهمانی خبر داد که در ابتدای هفته جاری به فراری دادن یک متهم زندانی در مسیر اعزام او به پزشکی قانونی اقدام کرده بودند.

حاجی رضا شاکرمی با اعلام این خبر گفت: بر اساس گزارش ندامتگاه مرکزی کرج، در تاریخ دهم تیرماه متهمی که پرونده‌اش به اتهام توزیع بیش از ۱۹ کیلو گرم هروئین در شعبه اول دادگاه انقلاب کرج در حال رسیدگی است در هنگام اعزام به پزشکی قانونی از سوی ۱۰ نفر از نزدیکان و آشنایانش فراری داده شد.

او در تشریح حادثه افزود: در هنگام اعزام متهم، در بلوار ارم کرج سه خودروی سواری به صورت مسلح و با استفاده از سلاح گرم و سرد ضمن مسدود کردن مسیر حرکت خودروی حمل زندانی و شلیک گلوله جنگی با ایجاد رعب و وحشت اقدام به ربودن زندانی و سرباز وظیفه مراقب کردند.

شاکرمی تصریح کرد: مته‌مان سپس در مسیر اتوبان کرج قزوین با بریدن دستبند زندانی و آزاد کردن سرباز وظیفه، به همراه متهم زندانی متواری می‌شوند.

دادستان کرج تاکید کرد: با تشکیل پرونده و ارجاع به شعبه ۲۲ بازپرسی پس از صدور دستورات قضایی و اقدامات اطلاعاتی و پیگیری‌های پلیس آگاهی استان البرز، دو روز بعد، مته‌مان به همراه فرد زندانی دستگیر و با تفهیم اتهام و قرار قانونی بازداشت شدند.

 

 

 

 

 

 

 

ایلنا