در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه شخصی به صفحه شخصی زنش در شبکه اجتماعی تلگرام ورود کرده و با دادن پیام‌های مختلف عاشقانه و غیراخلاقی برای او ایجاد مزاحمت می‌کند موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا مازندران قرار گرفت.

دستگیری مربی موسیقی زن مازندرانی بعلت مزاحمت در فضای مجازی!

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسن محمدنژاد اظهار کرد: مردی شیاد که با هک صفحه اختصاصی زنی در شبکه اجتماعی تلگرام قصد اخاذی و مزاحمت برای این زن را داشت، با اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس فتای استان شناسایی و دستگیر شد.

 

محمدنژاد بیان داشت: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه شخصی ناشناس به صفحه شخصی زنش در شبکه اجتماعی تلگرام ورود کرده و با دادن پیام‌های مختلف عاشقانه و غیراخلاقی برای او ایجاد مزاحمت می‌کند، بعد از مدتی مزاحمت قصد اخاذی از وی را دارد، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پس از شناسایی متهم، با هماهنگی قضایی وی را در عملیات پلیسی در یکی از شهرستان‌های استان دستگیر کردند.

 

رئیس پلیس فتای مازندران گفت: متهم در تحقیقات فنی و پلیسی ضمن اقرار به بزه انتسابی اظهار کرد از آنجایی که مربی این زن در کلاس موسیقی بوده‌ام با توجه به علاقه‌ای که نسبت به شاکیه داشتم از طریق شبکه اجتماعی تلگرام با وی ارتباط برقرار کردم و پس از مدتی به علت مخالفت شاکیه با این ارتباط، وی را تهدید به انتشار تصاویر و عکس‌هایش در فضای مجازی کردم.

 

محمدنژاد افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

 

رئیس پلیس فتای مازندران با هشدار به شهروندان از آنان خواست مراقب عکس‌ها و تصاویر خصوصی خود بوده و به هیچ عنوان عکس‌های شخصی و خانوادگی خود را در شبکه‌های اجتماعی قرار ندهند.

 

وی گفت: از بارگذاری و به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی خودداری کرده و در صورتی که شخصی برای آنها مزاحمت ایجاد کند از ادامه ارتباط و پاسخگویی اجتناب ورزیده و این ایجاد مزاحمت را به پلیس فتا گزارش دهند.