اعضای هیئت‌مدیره یکی از شرکت‌های تعاونی ساری با مراجعه به پلیس آگاهی استان مازندران از مدیر عامل این شرکت" احمد- ب " به دلیل کلاهبرداری ۴۰ میلیارد ریالی شکایت کردند و موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

dastgiri-164

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی پلیس مازندران، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران، از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۴۰ میلیارد ریالی که با سوءاستفاده از جایگاه شغلی اقدام به کلاه‌برداری کرد، خبر داد.

 

 

سرهنگ احمدرضا رستمی افزود: در پی مراجعه و شکایت اعضای هیئت‌مدیره یکی از شرکت‌های تعاونی در شهرستان ساری مبنی بر اینکه فردی به نام «احمد – ب» ۳۸ ساله که به‌عنوان مدیرعامل در این شرکت مشغول به فعالیت بوده با سوءاستفاده از جایگاه شغلی اقدام به کلاه‌برداری کرد. موضوع در دستور کار مأموران و کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

 

 

وی تصریح کرد: مأموران پلیس در تحقیقات از اعضای هیئت‌مدیره دریافتند، متهم به کلاهبرادی پس از سه سال فعالیت با سوءاستفاده از موقعیت شغلی با جعل اسناد اقدام به کلاه‌برداری ۴۰ میلیارد ریالی کرده و در حال حاضر متواری است.

 

 

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران با اشاره به اقدامات پلیس در جهت شناسایی و دستگیری متهم به کلاه‌برداری، افزود: مأموران با هماهنگی قضایی پس از جمع‌آوری دلایل و مدارک مستند با استفاده از شگردهای خاص پلیسی متهم را که دارای سوابق متعدد کیفری بوده، در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

 

وی افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.