متهمان انگیزه خود را از آدم ربایی دختر 6 ساله در نی ریز فارس, سرقت طلاهای دختر بچه عنوان كردند. متهمان طلاهای سرقتی به ارزش یك میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را به یك مغازه طلافروشی فروخته اند

به گزارش شرق پرس فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری ربایندگان دختر ۶ ساله در شهرستان نی ریز خبر داد.

 

بر پایه این گزارش روز گذشته مسئول مهد کودک با مراجعه به مأموران اعلام می کند خانمی که به صورت خود ماسک بهداشتی زده بود، به درب مهد کودک مراجعه و اظهار داشته با یکی از کودکان مهد کودک که مادرش در بهداری منتظر اوست کار دارم که پس از مراجعه دختر بچه ۶ ساله با هم به بیرون مهد کودک رفته و با یک دستگاه موتورسیکلت که مرد ناشناسی راکب آن بود محل را ترک کردند که پس از پایان وقت و مراجعه پدر دختر بچه مشخص شد که دختربچه ربوده شده است.

 

gerogan154

این گزارش می افزاید در کمتر از ۲۴ ساعت آدم ربایان “محمد” ۲۰ ساله و “سهیلا” ۱۹ ساله که با هم زن و شوهر بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

 

به گزارش خبرانلاین, متهمان انگیزه خود را از آدم ربایی سرقت طلاهای دختر بچه عنوان کردند. متهمان طلاهای سرقتی به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را به یک مغازه طلافروشی فروخته اند که در این راستا خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شد.