برخی داعشی های دستگیر شده ایرانی و بعضی دیگر از اتباع افغانستان هستند که با جعل و سوء استفاده از اسناد جعلی وارد ایران شده اند...

 

 

قاضی حسن حیدری، معاون دادستان مشهد گفت:

▪️حدود یک ماه قبل وارد مرحله جدیدی شده بود، به منظور اقدامات پیشگیرانه و پیش دستانه ، تعدادی از نیروهای داعشی زیر چتر اطلاعاتی قرار گرفتند و مشخص شد برخی از عوامل داعش پس از فراگیری آموزش های جنگی و انتحاری و یا بیعت با سرکردگان داعش با شناسنامه های جعلی وارد کشور شده اند به طوری که بعضی از آنان اقدامات و عملیاتی را به نفع داعش در خارج از کشور نیز انجام داده اند.

 

▪️۲۱نفر از عوامل داعش در چند عملیات هماهنگ و گسترده، طوری در چنگال اقتدار سربازان امام زمان (عج) گرفتار شدند که با گذشت ساعت ها از این عملیات هنوز گیج بودند.

 

▪️تحقیقات مشخص کرد که داعشی های مذکور قصد انجام عملیات های مختلفی مانند عملیات انغماسی و یا انتحاری و غیره را داشتند که قبل از هرگونه اقدامی در عملیات پیش دستانه و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) گرفتار شدند و زیر ضربه قرار گرفتند.

 

▪️برخی داعشی های دستگیر شده ایرانی و بعضی دیگر از اتباع افغانستان هستند که با جعل و سوء استفاده از اسناد جعلی وارد ایران شده اند/ خراسان