دفتر محمود احمدی نژاد در واکنش به اظهارات احمدی مقدم اعلام کرد: ضمن تکذیب مطالب منسوبه که معلوم نیست با چه هدف و انگیزه ای اعلام شده است ، تاکید می نماید که افرادی با مسئولیت های ایشان، اساسا در جایگاه ارائه مشورت به رئیس دولتهای نهم و دهم در موضوعات سیاسی و انتخاباتی قرار نداشتند

دفتر احمدی نژاد اظهارات احمدی مقدم درخصوص وقایع 88 را تکذیب کرد

 

 

شرق پرس: دفتر احمدی نژاد مطالب برخی از رسانه ها که به نقل از اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده سابق نیروی انتظامی به احمدی نژاد رئیس جمهور سابق نسبت داده شده را خلاف واقع عنوان کرد.
 
 
متن اطلاعیه روابط عمومی دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم به شرح زیر است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم

از آنجا که برخی از رسانه ها به نقل از آقای اسماعیل احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی، مطالب بی اساسی را در موضوع انتخابات سال ۱۳۸۸ و حوادث بعدی آن به دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور سابق منتسب کرده اند، شایسته تاکید می داند که اینگونه مطالب، کاملا خلاف واقع و نادرست است.

 

ضمن تکذیب مطالب منسوبه که معلوم نیست با چه هدف و انگیزه ای اعلام شده است ، تاکید می نماید که افرادی با مسئولیت های ایشان، اساسا در جایگاه ارائه مشورت به رئیس دولتهای نهم و دهم در موضوعات سیاسی و انتخاباتی قرار نداشتند. گرچه سیاق مطالب نگارش شده نیز به روشنی حاکی از بی پایه و اساس بودن آن است.

 

انتظار می رود رسانه ها در انتشار مطالب و افراد در نسبت دادن مطالب به دیگران ، موازین قانونی و اصول اخلاقی را رعایت کنند./مهر