آیت الله نورالله طبرسی با اظهار اینکه تیم مذاکره کننده با قاطعیت برابر هفت کشور جهان ایستادند و منفعل عمل نکردند، این اقدام را مهم دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به مسائل کشور اشرافیت و آگاهی دارند و دلواپسی های بی خود را نمی پسندیم.

tabarsi-sari9

 

 

 

به گزارش شرق پرس خطیب جمعه مرکز استان مازندران در خطبه های نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده به عنوان افرادی شجاع، امین، غیور و متدین نام برده اند، گفت: همه ما پشتیبان تیم مذاکره کننده هستیم و دلواپسی دیگر معنایی ندارد.

 

 

وی با اظهار اینکه تیم مذاکره کننده با قاطعیت برابر هفت کشور جهان ایستادند و منفعل عمل نکردند، این اقدام را مهم دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب نسبت به مسائل کشور اشرافیت و آگاهی دارند و دلواپسی های بی خود را نمی پسندیم.

 

 

امام جمعه ساری با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره چهار شهید مازندرانی حادثه هفتم تیرماه تصریح کرد: پرونده مفسدان اقتصادی و دزدان کلان باید پیگیری شود تا مردم به قوه قضاییه بیشتر اعتماد کنند.

 

 

وی همچنین با ابراز همدردی با خانواده بانوی دارابکلایی که در جنگل های نکا به قتل رسید، خواستار ورود قاطعانه قوه قضاییه برای مجازات عاملان این حادثه دلخراش شد.

 

 

امام جمعه ساری همچنین به تلاشهای دشمن برای رسوخ در خانواده ها و دلسرد کردن آنان از سبک زندگی اسلامی بر تقویت و تحکیم بنیان خانواده تاکید کرد و گفت: دشمن هرلحظه در حال نسخه پیچیدن برای فرزندان ما است و نباید بی تفاوت باشیم.

 

 

آیت الله طبرسی همچنین با اشاره به توطئه های آمریکا در خاورمیانه، از این منطقه به عنوان لقمه چرب و نرم برای آمریکا یاد کرد و گفت: اسرائیل ناموس سیاسی آمریکاست و در راستای اهدافش حرکت می کند.

 

 

 

 

مهر