رئیس اداره ورزش و جوانان ساری گفت: در دو ماه سال 94 ورزشکاران ساروی موفق به کسب هفت مدال شدند که نسب به سال 93 رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

دلیری: کسب 7 مدال توسط ورزشکاران ساروی از ابتدای سال94

 

 

به گزارش شرق پرس حسین دلیری در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری با بیان اینکه در سال ۹۴ ورزشکاران ساروی موفق به کسب هفت مدال شدند، اظهار کرد: مدال‌های کسب شده در رشته‌های کشتی، جودو، تیراندازی با کمان بوده است.

 

 

وی با بیان اینکه در سال ۹۳ ورزشکاران ساروی تنها سه مدال جهانی و آسیایی کسب کردند، افزود: در دو ماه سال ۹۴ ورزشکاران ساروی موفق به کسب هفت مدال شدند که نسب به سال ۹۳ رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

 

 

 رئیس اداره ورزش و جوانان ساری اظهار کرد: از این مدال‌های کسب شده سه مدال در رشته کشتی، سه مدال در رشته جودو و یک مدال در رشته تیراندازی باکمان بوده است.

 

 

دلیری گفت: محمدحسین محمدیان دو مدال طلای کشتی جام جهانی و آسیایی، مرتضی رضایی مدال طلای کشتی جام‌جهانی، مجید قیدی مدال طلای رقابت‌های آسیایی، فاطمه برمکی، یاشار روح‌الله‌زاده و عبدالوهاب بدری سه مدال نقره در رقابت‌های آسیایی جودو کسب کردند.

 

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه ساری به عنوان مرکز استان باید نگاه ویژه‌ای شود، افزود: ظرفیت و ساختار ورزش ساری بالا است ولی برای موفقیت بیشتر نیاز به حمایت بیشتر مسئولان در تخصیص اعتبار و امکانات ورزشی است.

 

 

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری از بازدید مدیرعامل توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور از دو پروژه بزرگ ورزشی این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در این بازدید که مدیرکل ورزش و جوانان استان حضور داشت قول اعتبار و بودجه برای افتتاح زودتر دو پروژه سالن ۶ هزار نفری و پیست چوبی دوچرخه سواری ساری در نظر گرفته شده است.