رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت: طراحی و اجرای کارت‌های سوخت در کشور با توجه به زیرساختی که فراهم شده و هزینه‌ای که برای این کار صرف شده است قابل توجه بوده، بر همین اساس وزارت نفت هم شدیدا برای استفاده از آن تاکید دارد.

kart-sokht95

 

 

شرق پرس: رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با تاکید بر اینکه برنامه‌ای برای حذف کارت های سوخت در کشور وجود ندارد، گفت: کارت سوخت بر اساس یک کار زیربنایی در کشور طراحی و اجرا شده است و باید ادامه پیدا کند برهمین اساس کارت‌های سوخت حذف نمی شوند.
 
 

علیرضا فیض بخش در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد ضرورت استفاده از کارت‌های سوخت با توجه به تک نرخی شدن بنزین و حذف سهمیه‌ها، افزود: ممکن است در حال حاضر استفاده از کارت‌های سوخت توجیهی نداشته باشد؛ اما قطعا در آینده برای استفاده از آن انگیزه‌هایی می توان ایجاد کرد که یکی از آنها می تواند کم کردن کارت سوخت جایگاه‌ها باشد تا مردم از کارت‌های سوخت خودشان استفاده کنند.

 

وی تاکید کرد: طراحی و اجرای کارت‌های سوخت در کشور با توجه به زیرساختی که فراهم شده و هزینه‌ای که برای این کار صرف شده است قابل توجه بوده، بر همین اساس وزارت نفت هم شدیدا برای استفاده از آن تاکید دارد.

 

وی ادامه داد: اطلاع ندارم در دولت در جهت استفاده از کارت‌های سوخت برنامه‌ای پیش بینی شده است یا خیر؟ اما بی تردید استفاده از کارت‌های سوخت ادامه خواهد داشت.