یوسف‌نژاد به حضور و مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور هم باید در انتخاب وزرا و مسؤولان به وعده‌ها و‌ خواست‌های مردمی توجه کند و‌ مجلس شورای اسلامی هم در این راستا همکاری می‌کند.

دکتر علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری و میاندورود در مجلس:رئیس جمهور در انتخاب وزرا به خواسته‌های مردم توجه کند/ بعضی از اعتراضات ‌به انتخابات شورای شهر ساری به حق است

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) علی‌اصغر یوسف‌نژاد در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری با اشاره به اتفاقات تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) اظهار کرد: کار این حیوان‌های انسان نما بر مبنای یک کار برنامه‌ریزی شده و حرفه‌ای نبوده است بلکه تنها بر مبنای کار تبلیغاتی بوده است.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار شهید ترور در کشور داریم، افزود: انقلاب دشمنان زیادی دارد و باید حتما تلاش شود که اتحاد و انسجام بین ملت حفظ شود.

 

قدردان نیروهای امنیتی باید باشیم

یوسف نژاد با اشاره به اینکه در آشوب و ناامنی منطقه باید قدردان نیروهای نظامی، امنیتی و پاسداران بود که ایران را به جزیره ثبات تبدیل کردند، خاطر نشان کرد: شکاف و افتراق بین ملت و جامعه به صلاح نیست چرا که در برابر دشمن؛ همه ما ایرانی هستیم.

وی با بیان اینکه انقلاب به سادگی به دست نیامده است، گفت: مردم، نیروهای نظامی و مسلح در کنار هم و با انسجام از انقلاب دفاع کرده است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به پیشرو بودن افکار و اندیشه امام خمینی (ره) در نهضت اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبری نظام هم به‌حق شایسته مکتب حضرت امام است که با هوشمندی در برابر انحرافات و کاستی‌ها مقاومت کرده است.

 

مردم بهترین سرمایه برای پیشبرد اهداف انقلاب هستند

 

وی گفت: تا زمانی که ولایت و رهبری حاکم بر مناسبات سیاسی کشور است، مملکت آسیبی نخواهد رسید.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه بهترین سرمایه برای پیشبرد اهداف انقلاب توان داخلی و مردم جامعه هستند، افزود: نظام اسلامی بر پایه مشارکت مردمی شکل گرفته است و هر مسؤولی در نظام اسلامی به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم توسط رای و‌ اداره مردم انتخاب می‌شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با بیان اینکه مدیران باید با اقشار ضعیف رابطه تنگاتنگ و رفتار درست و منطقی داشته باشند، تصریح کرد: نظام بر چهار اصل اسلام، انقلاب، رهبر، امام و‌ مردم حاکم است که عامل اتحاد و انسجام ملت است.

 

رئیس جمهور در انتخاب وزرا به خواسته‌های مردم توجه کند

 

یوسف‌نژاد به حضور و مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور هم باید در انتخاب وزرا و مسؤولان به وعده‌ها و‌ خواست‌های مردمی توجه کند و‌ مجلس شورای اسلامی هم در این راستا همکاری می‌کند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی افزود: از بعضی نامزدهای ریاست جمهوری گلایه وجود دارد که ارزش‌های دینی و انقلابی را در مناظرات رعایت نکردند.

وی از اشتغال مجلس به نوشتن برنامه ششم و قانون‌ بودجه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: امیدواریم دولت با استفاده از سیاست‌های کلی برنامه ششم مشکلات مردم را مرتفع کند.

 

بعضی از درخواست‌ها و اعتراضات ‌به انتخابات شورای شهر ساری منطقی و به حق است

 

وی با بیان اینکه ۱۸۵ هزار نفر در شهر ساری پای صندوق‌های رای رفتند، افزود: گلایه‌هایی در انتخابات ساری وجود دارد.

یوسف‌نژاد ادامه داد: در انتخابات شورای شهر هم اعتراضاتی وجود داشت که نامزدهای معترض هم به آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و آقای دامادی دیگر نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی و هم به بنده مراجعه داشتند.

وی با اعلام اینکه بعضی از درخواست‌ها و اعتراضات ‌به انتخابات شورای شهر ساری منطقی و به حق است اما باید از مجاری قانونی دنبال شود، گفت: رای حق‌الناس است حتی اگر یک رای باشد.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه امیدواریم تصمیمی که مراجع رسمی می‌گیرند به نفع منافع مردم شهرستان باشد،افزود: تصمیم‌گیری نباید منجر به شکاف، اختلاف و دو قطبی شدن جامعه شود.
وی با بیان اینکه در این برنامه اتفاقات خوبی برای کشاورزی مازندران پیش بینی‌شده است، ادامه داد: البته بحث انتقال آب هم مطرح بود که سعی کردیم آن را از ذهن نمایندگان دور کنیم.
یوسف‌نژاد به طرح تنفس جنگل هم اشاره کرد و گفت: ظرف چند ماه آینده خط لوله ۴۲۲ اینچ گازرسانی سمنان به مازندران به اتمام خواهد رسید.
وی با بیان اینکه آرای مردم بلاشرط نیست، اظهار کرد: مردم به ما رای می‌دهند که قانون خوبی در راستای منافع مردم تصویب کنیم، مردم رای ندادند که به دنبال مسائل حاشیه‌ای و عزل و نصب در استان و‌ حوزه انتخابیه باشیم.

یوسف نژاد با اشاره به بعضی اقدامات عمرانی انجام شده در ساری اظهار کرد: مرکز ۱۰۰ تختخوابی بیمارستان امام خمینی به اتمام رسیده است و مرکز جامع حوادث جاده‌ای در پنج طبقه هم به اتمام رسیده است.

وی گفت: کلینیک بیمارستان بوعلی، دیالیز بیمارستان مهر در بلوار کشاورز هم به اتمام رسیده است، مرکز روان پزشکی ۱۰۰ تختخوابی در بیمارستان زارع، افتتاح ۲۴ مراکز بهداشتی و درمانی و بزرگ‌ترین خوابگاه سوئیتی در دانشگاه علوم پزشکی به اتمام رسیده است که همه نشان از همت دولت برای پیشرفت و توسعه ساری است.