نهاوندیان اظهار داشت: آنچه که گفته شده در خصوص عملکرد وزراست که این اتفاق یک فرآیند طبیعی است که لازمه تدبیر و امید است. اما تغییرات مدیریتی در دستور کار نیست

nahavandian-14

 

 

 

شرق پرس: محمد نهاوندیان گفت: در کابینه دولت تغییری اتفاق نخواهد افتاد.
 
 

رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه همایش “همدلی و همزبانی، رونق اقتصادی و اشتغال” در جمع خبرنگاران درباره درخواست شرکت‌های آ‌مریکایی برای سرمایه‌گذاری در ایران، اظهار کرد: شرکت‌های بزرگ جهان اعم از اروپایی، آمریکایی و آسیایی احساس نزدیک به یقین کرده‌اند که برای حضور در اقتصاد ایران باید به تحریم‌های خودساخته بی‌اعتنایی کنند که این اتفاق نشان از قوت اقتصاد ایران و مقاومت مردم ما دارد.

 

وی ادامه داد: طبعاً اقتصاد ایران اولویت و اهداف خود را دارد که برای تحقق این اولویت‌ها و اهداف از هر امکانی استفاده می‌کند. البته حضور این شرکت‌ها شرایطی دارد و باید بر اساس قوانین و مقررات باشد.

 

رئیس دفتر رئیس جمهور تصریح کرد: در مرحله‌ای که عصر شکست تحریم‌ها علیه ایران است باید از تمامی امکانات برای از بین بردن تحریم‌ها استفاده کرد. لیکن در شرایط جدید باید به شکل هوشمندانه منابع جدید به سمت تولید و اشتغال و همچنین افزایش توان تولیدی هدایت شود.

 

نهاوندیان در پاسخ به سوالی درباره احتمال تغییرات در کابینه، عنوان کرد: در این مورد هیچ تصمیمی اتخاذ نشده است. بلکه آنچه که گفته شده در خصوص عملکرد وزراست که این اتفاق یک فرآیند طبیعی است که لازمه تدبیر و امید است. اما تغییرات مدیریتی در دستور کار نیست./ایسنا