رئیس ستاد سفر رئیس جمهور ضمن اعلام سفر رئیس جمهور به مازندران, با اشاره به اینکه تمایل نداریم مردم به دنبال رئیس جمهور بدوند گفت مکان هایی را برای سخنرانی و دیدار مردمی مشخص کردیم که مردم می توانند در آنجا حضور پیدا کنند.

استاندار مازندران: تمایل نداریم مردم به دنبال رئیس جمهور بدوند

 

 

به گزارش شرق پرس,  در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در ساری عنوان شد رئیس جمهوری برای سفر استانی بزودی به مازندران می آید.

 

 

استاندار مازندران در این جلسه گفت: ریاست جمهوری و هیات دولت احتمالا” مهرماه وارد مازندران می شوند.

 

ربیع فلاح افزود اساس توسعه استان به امور پژوهشی است و باید به توسعه جامعه نگاه ساختاری داشت و اولویت بندی ما در این سفر بر تکمیل و تجهیز راه های مواصلاتی استان است .

 

فلاح با اشاره به اینکه یکی از مشکلات عمده در مازندران در حال حاضر آب شرب و کشاورزی است افزود با اتمام و بهره برداری سدهای مورد نیاز استان مشکلات اراضی و زه کشی استان حل خواهد شد.

 

به گفته وی، مشکلات دیگر استان اعتبارت مورد نیاز کار آفرینان و طرح های زود بازده است که باید اعتبارت ویژه در نظر گرفته شود.

 

استاندار تصریح کرد: با وجود مرزهای بین المللی یک بازارچه مرزی مناسب که بتواند اقتصاد منطقه ای ایجاد کند نداریم . فلاح گفت ظرفیت استان در حوزه مرکبات و گل و گیاه بالاست و می تواند در سطح منطقه ای پایانه خاص ایجاد کنیم .

 

رئیس ستاد سفر رئیس جمهور به استانها هم در این جلسه با اشاره به اینکه تمایل نداریم مردم به دنبال رئیس جمهور بدوند گفت مکان هایی را برای سخنرانی و دیدار مردمی مشخص کردیم که مردم می توانند در آنجا حضور پیدا کنند.

 

صالحی افزود : طرحهایی که به رئیس جمهور و هیات دولت برای تخصیص اعتبار و بهره برداری ارائه می شود باید ملی و فرا ملی باشند وبه طرح های شهرستانی و استانی اعتباری اختصاص داده نمی شود و باید در در سازمان برنامه ریزی استان پیگیری شود.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران, وی با اشاره به اینکه طرح های کلان که اقتصاد و تجارت استان را افزایش می دهد در اولویت قراردارند افزود :طرح های عمرانی که سالهاست اجرایی نشده باید اجرایی شوند تا درآمد استان افزایش یابد.