علی لاریجانی رئیس مجلس در دیدار با رئیس صدا و سیما گفت: از صدا و سیما انتظار می‌رود به گونه‌ای عمل کند که همه اقشار جامعه مخاطب رسانه ملی باشند

 

 

شرق پرس: عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

 

لاریجانی در این جلسه گفت: اطلاع رسانی از مجلس شورای اسلامی و تبیین قوانین و مصوبات مجلس شورای اسلامی برای مردم را از مأموریت های رسانه ملی می‌دانیم.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس شورای اسلامی برای کمک به سازمان صدا و سیما به منظور رفع تنگناهایی که با آن مواجه است، اعلام آمادگی می کند؛ این امر می‌تواند صدا و سیما را در راستای نقش آفرینی بهتر به عنوان رسانه ملی، یاری کند.

 

وی تاکید کرد: آنچه از صدا و سیما انتظار می‌رود طرح‌ها و برنامه‌های نو و  متنوع است و باید به گونه‌ای عمل کنند که همه اقشار جامعه مخاطب صدا و سیما باشند.

 

رئیس قوه مقننه ادامه داد: جامعه ایران، جامعه متکثری است لذا باید به همه جهات جامعه توجه شود؛ به خصوص برای نسل جوان که مهم‌ترین مخاطبان هستند، باید برنامه‌های جذاب تهیه شود.

 

تعامل و همکاری با نمایندگان مجلس، از جمله اولویت های رسانه ملی در حوزه مجلس

 

علی عسکری نیز در این جلسه گفت: تعامل و همکاری با نمایندگان و استفاده از دیدگاه‌ها و توانمندی‌های فکری و اندیشه‌ای آنان در برنامه‌های رسانه‌ای به منظور تبیین مسائل کشور، از جمله اولویت های رسانه ملی در حوزه مجلس است.

 

رئیس سازمان صداوسیما افزود: این سازمان همکاری با کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی در راستای گردش دانش و اطلاعات را به عنوان مقدمه‌ ای برای قانونگذاری مدنظر قرار خواهد داد.

 

به گفته وی، انعکاس دیدگاه های نخبگان از موضوعات مورد تاکید رسانه ملی است./ایسنا