شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: راهپیمایی مردم ولایتمدار این شهرستان در محکومیت حمله نظامی عربستان سعودی به یمن ومقاومت مردم یمن برای دفاع از تمامیت ارضی کشور خود و مقاومت بر روی اصول و ارزش های اسلامی این فریاد استکبار ستیزی مسلمانان را به گوش جهانیان خواهد رساند.

rahpeymae-galogah5

 

 

به گزارش شرق پرس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه در پی حملات وحشیانه رژیم سعودی و به خاک و خون کشیدن کودکان و زنان مسلمان یمن با صدور اطلاعیه ای از مردم همیشه در صحنه شهرستان گلوگاه دعوت کرد تا پس از نمازجمعه این هفته در راهپیمایی محکومیت این عمل ضد انسانی شرکت نمایند.

 

 

متن اطلاعیه شورای تیلیغات اسلامی گلوگاه بدین شرح است:

 

بسمه تعالی

 

 

امروز جهان با جنایاتی مواجه شده است که روح هر انسان آزاده ای را آزرده و با تمامی اصول اخلاقی و انسانی ناسازگار است . رژیم آل سعود و وهابیت طی سال های اخیر دستش به خون مظلومان جهان اسلام آغشته شده و با سوءاستفاده از عنوان خادم حریمین شریفین، خود را به محور شرارت و پلیدی در جهان اسلام تبدیل ساخته است،

 

جنایات آل سعود در تخریب اماکن مقدس، کشتن مردم مظلوم و بی دفاع بحرین و حمایت از گروه های ملحد تکفیری و اینک حمله ناجوانمردانه به مردم یمن، چهره ای خشن و کثیف را از این رژیم وابسته ترسیم کرده و مردم ولایتمدار شهرستان گلوگاه  تنفر خود را از جنایات این رژیم آمریکایی اعلام می کنند.

 

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان گلوگاه پس ازاقامه نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته درحمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت حمله نظامی عربستان سعودی به این کشور تظاهرات خواهند داشت.

 

نمازگزاران جمعه شهرستان گلوگاه  بمنظور حمایت از مردم مظلوم یمن در این راهپیمایی حضور پرشوری داشته وجنایات آل سعود را در به خاک وخون کشیدن کودکان بی دفاع و مظلوم یمن فریاد مرگ بر آمریکا  و  مرگ بر رژیم آل سعود سر خواهند داد.

 

شورای تبلیغات اسلامی گلوگاه در این اطلاعیه آورده است : مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان گلوگاه در این راهپیمایی تأکید خواهند داشت که : ملت یمن هیچگاه تنها نبوده و نیستند و ملت ایران با تمام توان در کنار جنبش انصارالله و مقاومت قرار داشته و ازهیچ حمایت انسان دوستانه ای دریغ نخواهد کرد.

 

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گلوگاه در پایان این اطلاعیه اعلام کرد که حمله نظامی عربستان سعودی به یمن با حمایت آمریکا و برخی کشورهای عربی صورت می پذیرد و این ننگ تاریخی بر پیشانی تمامی متحدان آل سعود برای همیشه تاریخ باقی خواهد ماند .

وعده دیدار ما:

 

جمعه ۱۸ اردیبهشت ۹۴ پس از نماز عبادی سیاسی جمعه
در مصلی نماز جمعه شهرستان گلوگاه