آزموده شهردار بهشهر گفت : در صورت تمایل خبرنگاران، خانه رسانه در یکی از پارک های بهشهر راه اندازی می شود...

شهردار بهشهر آزموده : راه اندازی خانه رسانه در بهشهر

 

 

به گزارش شرق پرس (شرق مازندران) حمید آزموده در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: خبرنگاران نقش مهمی در مدیریت شهری دارند و می توانند با ورود در این بخش کمک کار ما در کشف نارسایی ها و حل معضلات باشند.

 

وی گفت: بهشهر شهری دارای جاذبه های فراوان است که به درستی به مردم، شهروندان و آحاد جامعه معرفی نشده است و رسانه ها باید در این بخش فعال ظاهر شوند و کمک کار مدیریت شهری باشند.

 

شهردار بهشهر با بیان اینکه بهشهر از قافله توسعه شهری نسبت به شهرهای دیگر عقب مانده است خواهان تلاش همه جانبه با استفاده از کار تیمی برای حل معضلات و شناساندن این شهر به جامعه شد.

 

آزموده همچنین در مورد واگذاری ساختمان قدیمی شهرداری به میراث فرهنگی افزود: شهرداری بهشهر آماده تبدیل ساختمان قدیمی شهرداری به موزه است و این مسئله با میراث فرهنگی رایزنی شد اما جوابی تاکنون دریافت نکردیم.

 

وی گفت: آماده فراهم کردن زیرساختهای لازم گردشگری در چیت سازی بهشهر هستیم و همچنین راغب هستیم تا چشمه عمارت به عنوان بک منطقه گردشگری که در حوزه شهر بهشهر قرار دارد در اختیار شهرداری قرار گرفته و با مرمت و بازسازی، استفاده گردشگری مناسب از آن شود که تاکنون علی رغم مکاتبات فراوان هیچ پاسخی از سوی میراث فرهنگی و گردشگری اعلام نشد.

 

 

 

 

 

 

مهر