دکتر ربیع فلاح با بیان اینکه خبرنگاران نقش اصلی در ارتقا آگاهی‌بخشی جامعه دارند، افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران زیرساخت توسعه بوده و باید از ظرفیت آنان در تقویت جامعه استفاده شود...

استاندار مازندران ربیع فلاح : روز خبرنگار مازندران

 

به گزارش شرق مازندران ربیع فلاح جلودار در مراسم استانی تجلیل از خبرنگاران استان در مجتمع تفریحی نمک آبرود چالوس، اظهار داشت: روز خبرنگاران را باید ارج نهیم چون این افراد رسول واقعی آگاهی و اطلاع‌رسانی هستند.

 

استاندار مازندران افزود: دانستن و آگاهی حق مردم بوده و یکی از کارکردهای استقلال سیاسی و اجتماعی جوامع توسط رسانه‌ها محقق می‌شود.

 

استاندار مازندران با اشاره به اینکه روز خبرنگار را جشن می‌گیریم و به آن افتخار می‌کنیم، تصریح کرد: خبرنگاران در عصر ارتباطات در جهت ایجاد اطمینان، اعتماد، شور و نشاط در جامعه نقشی بی بدیل دارند.

 

فلاح با بیان اینکه خبرنگاران نقش اصلی و اساسی در ارتقا آگاهی‌بخشی جامعه اثرگذار است، افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران زیرساخت توسعه بوده و باید از ظرفیت آنان در تقویت جامعه استفاده شود.

 

به گزارش تسنیم, وی با اعلام اینکه فضای همدلی و استفاده از تجارب و تضارب آرا با طیف‌های سیاسی برای اداره استان ایجاد شده است، گفت: همه فرمانداران مازندران روز خبرنگار را گرامی بدارند و از همه خبرنگاران در امورات موثر در مازندران مشارکت جدی داشته باشند.