روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در سرمقاله خود نوشت؛ ایران بزرگتر از آن است که بتوان نادیده‌اش گرفت و تهران در مبارزه با داعش نقش موثری دارد.    روزنامه آمریکایی در سرمقاله روز دوشنبه خود ضمن انتقاد از رویکردهای دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور امریکا علیه ایران، خواستار همکاری واشنگتن با تهران برای حل و فصل موضوعات […]

 

 

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در سرمقاله خود نوشت؛ ایران بزرگتر از آن است که بتوان نادیده‌اش گرفت و تهران در مبارزه با داعش نقش موثری دارد.

 

 روزنامه آمریکایی در سرمقاله روز دوشنبه خود ضمن انتقاد از رویکردهای دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور امریکا علیه ایران، خواستار همکاری واشنگتن با تهران برای حل و فصل موضوعات منطقه‌ای شده است.

 

این روزنامه در بخش دیگری می نویسد؛ بهتر است ترامپ به جای تلاش برای برهم زدن توافقی که علاوه بر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، دولت خودش نیز پایبندی ایران را به آن تایید کرده، با ایران نیز همانند روسیه و چین از در تعامل وارد شده و از تشدید تنش با آن پرهیز کند.

 

نیویورک تایمز در پایان نوشت؛ ایران بزرگ‌تر از آن است که بتوان آن را نادیده گرفت و اگر آمریکا همان‌طور که برخی مقامات کنگره و کاخ سفید می‌گویند به دنبال تغییر حکومت در این کشور است، باید خود را برای خطرات و تبعات غیرقابل تصور آن آماده کند.