دکتر هادی نجفی درباره کلنگ زنی ساختمان دیالیز بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه گفت: این ساختمان در فضایی با مساحت 230 متر ساخته می شود که هزینه ساخت آن به مبلغ 400 میلیون تومان تماما از سوی خیرین سلامت پرداخت می شود.

dr-najani6

 

 

 

به گزارش شرق پرس سرپرست شبکه بهداشت و درمان گلوگاه در حاشیه جلسه خیرین سلامت در گفتگو با خبرنگار ما گفت: کلنگ زنی ساختمان دیالیز بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه همزمان با هفته دولت انجام خواهد شد.

 

 

 

دکتر هادی نجفی تیرتاشی افزود: در این ساختمان ۵ دستگاه دیالیز که از سوی دانشگاه علوم پزشکی در نظر گرفته شده راه اندازی می شود .

 

 

وی اظهار داشت : این ساختمان در فضایی با مساحت ۲۳۰ متر ساخته می شود که هزینه ساخت آن به مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان تماما از سوی خیرین سلامت پرداخت می شود.

 

 

دکتر نجفی تصریح کرد: ۲۵ بیمار دیالیزی در گلوگاه داریم که با احداث ساختمان دیالیز بیماران دیالیزی می توانند از امکانات آن بهره مند شوند.

 

 

وی به همکاری خیرین در حوزه سلامت اشاره و عنوان کرد:افرادی که تمایل دارند برای کار خیردر عرصه سلامت همکاری کنند می توانند پای کار بیایند و به ما در این زمینه یاری رسانند.

 

 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گلوگاه ادامه داد: با خرید یک دستگاه اکو کاردیو گرافی به مبلغ ۹۰ میلیون تومان توسط خانواده محترم فضلعلی و خرید یک دستگاه تست ورزش به مبلغ ۴۰ میلیون تومان توسط خانواده محترم مرحوم اصغر خادملو و استقرار آن  در بیمارستان ثامن الائمه کلینیک قلب این بیمارستان تکمیل شده است.

 

 

در ادامه صادقعلی پهلوان رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان گلوگاه به خبرنگار ما گفت:از زحمات دکتر نجفی رئیس شبکه بهداشت و درمان گلوگاه برای تلاش و پیگیری در حوزه بهداشت و سلامت شهرستان تشکر می کنیم که در طول دوران مدیریت شان کارهای مهمی در زمینه سلامت مردم و تجهیز بیمارستان شهرستان صورت گرفته است.

 

 

وی ادامه داد:با تلاش دکتر نجفی و پیگیری هایشان در زمینه تجهیز و توسعه خدمات بیمارستانی نظر مردم نسبت به خدمات بیمارستانی مثبت است .