نبیان موضوع ساخت دوربرگردان در شهر سورک را مورد اشاره قرار داد و افزود: ایجاد این دوربرگردان در نزدیکی اداره جهاد کشاورزی شهرستان باید با سرعت انجام شود و نیاز این منطقه یک دوربرگردان برای اتومبیل‎های سبک است.

ساخت دوربرگردان سورک باید با سرعت انجام شود

 

 

 

به گزارش شرق پرس علی نبیان  در نشست بررسی مشکلات روستای شهریارکنده در مجاورت فرودگاه دشت‎ناز مازندران با اشاره به اهمیت آبادانی و رفع مشکلات این روستا اظهار کرد: مسیر روستای شهریارکنده برای استان از بسیاری از نقاط مهم‎تر است و رفع موانع باید با شتاب بیشتری پیگیری و انجام شود.

 

 

 

وی با بیان اینکه تاکنون اقدامات بسیار خوبی در حوزه راه‎ها انجام شده است، گفت: حجم ریالی کارها در گذشته مشخص بوده و اکنون نیز مشخص است که در راه‎های روستایی و بین‌شهری چه میزان فعالیت انجام شده است اما با وجود اقدامات گسترده انجام شده نتیجه آن به دلیل میزان بالای کمبودهای موجود در مازندران به خوبی مشخص نمی‎شود.

 

 

معاون عمرانی استاندار مازندران موضوع ساخت دوربرگردان در شهر سورک را مورد اشاره قرار داد و افزود: ایجاد این دوربرگردان در نزدیکی اداره جهاد کشاورزی شهرستان باید با سرعت انجام شود و نیاز این منطقه یک دوربرگردان برای اتومبیل‎های سبک است.

 

 

این مسئول با اشاره به مشکلات مربوط به نبود پیاده‎رو و خطرات کانال نیمه‎کاره هدایت سیلاب در محور گهرباران در محدوده روستای زیدعلیا، بیان کرد: این پروژه باید با توجه به بضاعت میاندورود از محل اعتبارات استانی مورد ساخت و تکمیل قرار گیرد.

 

 

نبیان در پایان به نواقص چند ساله جاده جوادالائمه و مشکلات ناشی از تاریکی هوا و نبود روشنایی در بخش منتهی به فرودگاه در این محور اشاره کرد و افزود: برای حل این مشکل باید نامه‎ای با امضای استاندار مازندران به وزارت راه و شهرسازی ارسال شود تا پیگیری لازم برای تعیین تکلیف و تکمیل این جاده انجام شود.

 

 

به گزارش فارس از شهرستان میاندورود، پایان بخش این نشست بازدید میدانی از مشکلات مردم این منطقه بود و مقرر شد نتایج این نشست در آینده مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.