فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از انهدام باند 3 نفره سرقت احشام و کشف سرقت 100 راس گوسفند سرقتی در این شهرستان خبر داد...

سارقان 100 راس گوسفند در بهشهر دستگیر شدند

 

به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”ابراهیم شجاعی” در تشریح این خبر،گفت: در پی مفقود شدن ۱۰۰ راس گوسفند در یکی از چراگاه های این شهرستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر،افزود:ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از سارقان ، در یکی از استان های غربی کشور شدند.

 

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده به سرقت ۱۰۰ راس گوسفند مفقود شده با همراهی دو نفر دیگر از همدستانش اعتراف کرد.

 

سرهنگ شجاعی تصریح کرد: در ادامه این عملیات همدستان متهم که در یکی از استان های همجوار مخفی شده بودند با انجام اقدامات اطلاعاتی دستگیر و به سرقت احشام اعتراف کردند .

 

فرمانده انتظامی بهشهر از توقیف یک دستگاه خودروی کامیون که سارقان از آن برای جابجایی احشام سرقتی استفاده می کردند خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و مووضع در دست بررسی است.