حامدی معاون فرماندار در جلسه طرح دریای بهشهر و نکا در محل فرمانداری بهشهر، گفت: سال 95 برای شهرستان بهشهر سال توسعه گردشگری است و این امر را در اولویت قرار دادیم.

طرح دریا بهشهر و نکا در فرمانداری بهشهر: سال 95 برای بهشهر سال توسعه گردشگری است

 

 

به گزارش شرق پرس حامدی معاون فرماندار بهشهر از اجرای طرح دریای دائمی در ساحل بهشهر و نکا خبر داد و افزود: در ایام ماه رمضان طرح دریا تعطیل نیست و مراجعین می توانند از آن استفاده کنند.

 

 

 محمد حامدی در جلسه طرح دریای شهرستان بهشهر و نکا در محل فرمانداری بهشهر، گفت: سال ۹۵ برای شهرستان بهشهر سال توسعه گردشگری است و این امر را در اولویت قرار دادیم که یکی از راه های دستیابی به آن افزایش کیفیت طرح دریا برای جذب توریسم است.

 

 

وی در ادامه افزود: معرفی مجریان طرح های صدف بهشهر و مروارید نکا باید تا ۱۵ اردیبهشت انجام شود و نیز مجریان هرچه زودتر برنامه های خود را اعلام کنند تا برای فراهم کردن امکانات و تدارکات لازم برنامه ریزی شود.

 

 

حامدی تاکید کرد: مجریان طرح های دریا باید همه تلاش خود را برای رفع نواقص و کمبودهای موجود انجام دهند تا با ایجاد شرایط مطلوب؛ مسافران و گردشگران بیشترین رضایتمندی را در استفاده از طرح های دریا داشته باشند.

 

 

معاون فرماندار بهشهر عنوان کرد: امسال طرح دریا به صورت دائمی و در طی سال در سواحل بهشهر و نکا برقرار است و در ایام ماه مبارک رمضان نیز طرح ها تعطیل نیستند و مردم می توانند از آن استفاده کنند.

 

 

وی تاکید کرد: در طرح دریای امسال به منظور جلوگیری از حادثه غریق در شب؛ گشت های ساحلی با حضور ناجیان غریق، هلال احمر و دریابانی در ساعات شب توجه و دقت بیشتری داشته باشند.

 

 

حامدی گفت: بخشداران و دهیاران روستاهای ساحلی می توانند برای استفاده از سواحل دریا در قالب تورهای گردشگری با تدارک برنامه های بومی به اقتصاد منطقه کمک کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

ایسنا