معاون وزیر گردشگری سوریه با استقبال از سفر رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان به دمشق ابراز امیدواری کرد که زائران ایرانی باردیگر بتوانند به سوریه سفر کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت: عمره گذاران نسبت به اعلام انصراف خود اقدام کنند

 

 

 

شرق پرس: رییس سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران امروز برای بررسی وضعیت اعزام کاروان های زیارتی ایران به سوریه وارد فرودگاه دمشق شد.

 

 

 
 سعید اوحدی تصریح کرد : درصورت تصمیم گیری برای ازسرگیری اعزام کاروانهای زیارتی به سوریه، تاریخ این اعزام ها به بعد از حج تمتع موکول خواهد شد.

 

 
وی  گفت : تا پیش از بحران سوریه و براساس آمار دفتر حج و زیارت ایران در این کشور سالانه بیش از یک میلیون زائر از ایران به سوریه سفر می کردند.

 

 
برپایه این گزارش ، اکنون نیز سوریها تلاش می کنند ، با برقراری امنیت در منطقه زینبیه (س) و همچنین در داخل شهر دمشق ، دوباره بتوانند فضای مناسبی ازسرگیری سفر کاروانهای زیارتی از ایران به سوریه فراهم  کنند.

 

 
معاون وزیر گردشگری سوریه با استقبال از  سفر رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان به دمشق ابراز امیدواری کرد که زائران ایرانی باردیگر بتوانند به سوریه سفر کنند.

 

 
رامی مارتینی افزود : هم اکنون در منطقه زینبیه و دمشق امنیت کاملا برقرار است ، ضمن اینکه در این سفر راه های افزایش کاروانهای زیارتی از سوریه به ایران نیز بررسی خواهد شد.

 

 
همچنین اوحدی در این سفر با بشر سازجی وزیر جهانگردی سوریه و شمار دیگری از مسئولان این کشور دیدار وگفتگو خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

خبرگزاری صداوسیما