شهرآورد بین دو تیم پر طرفدار پرسپولیس و استقلال در حالی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که اگر از حضور امید ابراهیمی در نکا و دیگر بازیکنان مازندرانی این بازی فاکتور بگیریم، فقط بخش محروم اما مستعد چهاردانگه در جنوب شهرستان ساری 2 بازیکن اثرگذار در هر دو تیم داشت.

سهم جنوب شهرستان ساری در دربی استقلال و پرسپولیس ! 

 

 

به گزارش شرق پرس استان مازندران در سال های گذشته تیم های بزرگی در عرصه فوتبال کشور داشت که امروز فقط نامی از آنها در لیگ های زیرگروه باقی مانده است اما بازیکنان با استعداد این استان همچنان در حسرت یک تیم لیگ برتری اما ظفرمندانه در تیم های مطرح کشور توپ می زنند.

 

 

تقریبا بیشتر شهرهای مازندران حد اقل دو بازیکن را در لیگ برتر فوتبال کشور دارد و سند این مدعا آمارهای سالانه حضور مازندرانی ها در فوتبال کشور است.

 

در روز گذشته هشتاد و یکمین دیدار سنتی و پربیننده فوتبال کشور بین دو تیم پر طرفدار پرسپولیس و استقلال در حالی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که اگر از حضور امید ابراهیمی و دیگر بازیکنان مازندرانی این بازی فاکتور بگیریم، فقط بخش محروم اما مستعد چهاردانگه شهرستان ساری مرکز استان مازندران ۲ بازیکن اثرگذار در هر دو تیم داشت.

 

مازندران قطب ورزش کشور در این سالها سهم خود را به اندازه یک کشور ورزشی ادا کرده است و با معرفی صدها بازیکن ملی پوش به تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به عنوان بستر پرورش ورزشکاران و تغذیه کننده تیمهای ملی در رشته های مختلف مطرح است.

 

در این مسابقه امید عالیشاه و سید محسن کریمی دو بازیکن چهاردانگه ای پرسپولیس و استقلال برای دو تیم به میدان رفتند. امید عالیشاه که سابقه ی گل زدن در دربی ۷۹ را دارد از ابتداء در ترکیب تیم پرسپولیس قرا گرفت و در دقیقه ی ۷۳ در حالی که اصلاً از تعویض خود راضی نبود جای خود را به علی علیپور دیگر بازیکن این تیم داد.

 

سید محسن کریمی که اولین دربی خود را تجربه می کرد نیز از دقیقه ی ۷۴ تقریباً همزمان با خروج امید عالیشاه از زمین به جای خسرو حیدری وارد بازی شد.

 

هر دو بازیکن چهاردانگه ای دربی ۸۱ بازی قابل قبولی از خود نشان دادند. البته امید عالیشاه در دقیقه ی ۱۳ بازی یک فرصت خوب برای گلزنی داشت.

 

 

 

 

تابناک