سرهنگ ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران گفت: اعضای 3 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در مازندران دستگیر شدند.

dasdgiri15

 

به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، علیرضا ثقفی، اظهار کرد: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان ساری به اجرا در آمد.

 

 

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران اجرایی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از شناسایی عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در شهر ساری با هماهنگی مراجع قضایی، در اقدامی غافلگیرانه موفق به انهدام سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر و دستگیری ۱۵ خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان شدند.

 

ثقفی با اشاره به اینکه در این عملیات ۱۵ دستگاه تلفن همراه و دو دستگاه خودرو متعلق به متهمان توقیف شد، اضافه کرد: از عاملان باند مواد مخدر ۳۶۰ گرم شیشه و یک کیلوگرم حشیش کشف شد.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به اهمیت امنیت روانی در توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی جامعه، گفت: در راستای ایجاد فضای مناسب و برای افزایش احساس امنیت روانی در جامعه، انواع عملیات‌های ضربتی در چارچوب قوانین به اجرا گذاشته  شد و امنیت را از قاچاقچیان مواد مخدر در استان سلب می‌شود.