سجادی به ارتباطات خارج از عرف در بین زنان و مردان اشاره کرد و افزود: پارک‌ها و مکان‌های گردشگری به‌عنوان مکانی برای ملاقات‌های بین افراد تبدیل شده ...

شاهد کم رنگ شدن قبح طلاق در جامعه هستیم/ سیر صعودی آمار طلاق در بهشهربه گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) سیدخالق سجادی در جلسه کنترل و کاهش طلاق در این شهرستان اظهار کرد: بی‌اعتمادی اخلاقی، عامل اصلی طلاق در جامعه است.

 

وی با بیان اینکه مردم و خانواده‌ها در سراشیبی معضل بزرگ طلاق و بی‌اعتمادی اخلاقی قرار گرفته‌اند، افزود: در عصر حاضر شاهد کم رنگ شدن قبح طلاق در جامعه و در میان خانواده‌ها هستیم.

 

فرماندار بهشهر با تاکید بر اینکه منفورترین حلال خدا بحث طلاق است، تصریح کرد: اکنون که با سیر صعودی آمار طلاق در شهرستان مواجه هستیم، بیشترین بار مسؤولیت در این حوزه بردوش دستگاه‌های اجرایی است و همه سازمان‌ها باید به کمک دستگاه قضایی و اداره بهزیستی برای رفع این معضل تلاش کنند و راهکارهای مناسب ارائه دهند.

 

این مسؤول با اشاره به اهمیت موضوع طلاق، گفت: افزایش دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج و حین ازدواج، راه‌اندازی جلسات گفت‌وگو در مساجد و فعالیت کانال‌ها در شبکه‌های اجتماعی ازجمله برنامه‌هایی است که می‌تواند سطح آگاهی مردم را نسبت به این معضل بالا ببرد.

 

به گزارش فارس سجادی به ارتباطات خارج از عرف در بین زنان و مردان اشاره کرد و افزود: پارک‌ها و مکان‌های گردشگری به‌عنوان مکانی برای ملاقات‌های بین افراد تبدیل شده و شایسته است با نصب بنر و تابلوهایی با مضمون طلاق و آسیب‌های ناشی از آن در این مکان‌ها قبح و زشتی طلاق را به تصویر بکشیم و افراد به سازش و ادامه زندگی تشویق کنیم.