سجادی گفت: با توجه به اینکه کشتی به گل نشسته میانکاله در محدوده جغرافیایی بهشهر است شایسته بود تا از این کشتی به‌عنوان یک ظرفیت گردشگری استفاده می‌شد...

فرماندار بهشهر: شایسته بود از کشتی به گل نشسته میانکاله برای ظرفیت گردشگری استفاده می‌شد/ دخالتی در مزایده این کشتی نداشتیم

 

به گزارش شرق پرس فرماندار بهشهر با تأکید بر اینکه فرمانداری بهشهر هیچ‌گونه دخل و تصرفی در کشتی به گل نشسته میانکاله ندارد، گفت: این کشتی در زمینه ارتقای اهداف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مزایده گذاشته شده است.

 

سید خالق سجادی  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشتی به گل نشسته میانکاله که به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های گردشگری در منطقه به‌شمار می‌آمد برای پیشبرد اهداف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مزایده برای فروش قرار گرفت.

 

وی افزود: یکی از شرکت‌های نفت در این شهرستان کشتی پژواک را به‌صورت رایگان در اختیار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار داد تا از این کشتی به‌عنوان یک جاذبه در موزه حفظ آثار استفاده کنند.

 

فرماندار بهشهر تصریح کرد: کمبود بودجه و اعتبار، این بنیاد را برآن داشت تا با فروش این کشتی این ضعف را جبران کنند و این اقدام خارج از اختیارات فرمانداری است.

 

این مسئول گفت: با توجه به اینکه این کشتی در محدوده جغرافیایی شهرستان بهشهر است شایسته بود تا از این کشتی به‌عنوان یک ظرفیت گردشگری استفاده می‌شد اما باتوجه به پیگیری‌های به عمل آمده موفق به کسب رضایت و انصراف از این تصمیم نشدیم.

 

سجادی اظهار کرد: فرمانداری بهشهر در این باره اختیاری ندارد و پیگیری‌های به‌عمل آمده از سوی این دستگاه اجرایی و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بی‌نتیجه ماند.

 

به گزارش فارس, وی در پایان گفت: طی نشست با مسؤولان ذیربط در این حوزه پیشنهاد دریافت ۳۰ درصد از مبلغ کل فروش برای بازسازی مزار شهدا مطرح شد که این مهم مورد تأیید قرار نگرفت.