در پایان سومین روز از هفته دولت، هفت پروژه در شرق مازندران افتتاح شد که محمود واعظی در پنج پروژه در شهرهای بهشهر، نکا و میاندرود حضور داشت.

تعرفه اینترنت کاهش می یابد / درباره فیلتر شدن تلگرام صحبتی نکردم

 

 

شرق مازندران(شرق پرس) : محمود واعظی شب گذشته در حاشیه افتتاح ساختمان شرکت توزیع برق شهرستان میاندورود در شهر سورک و جمع خبرنگاران گفت: در دو و نیم سال گذشته تمامی زیرساخت‌های لازم برای شبکه ملی اطلاعات آماده شده و به میمنت هفته دولت، در اوایل هفته آینده راه‌اندازی می‌شود.

 

وی افزود: از هشت ماه گذشته نیز با اپراتورها و تولیدکنندگان محتوا صحبت و مقررات لازم در این زمینه وضع شد تا با افتتاح این شبکه ملی و تولید محتوای داخلی تحول خوبی را در تولید و محتوا داشته باشیم و مردم نیز از این خدمات با تعرفه پایین‎تر، کیفیت و سرعت بالاتر استفاده کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: در نشست‎هایی که اخیراً انجام شد، تصمیم گرفتیم که تعرفه اینترنت آزاد تلفن همراه را تا ۲۰ درصد و اینترنت ثابت را نیز بسته به حجم مصرفی، از ۱۷ تا ۳۳ درصد کاهش بدهیم.

وی ادامه داد: یکی از هدف‌گذاری‌ها در زمینه ارتباطات این است که تا پایان فعالیت دولت یازدهم نیز تمامی روستاهای بالای ۱۵ خانوار کشور زیر پوشش اینترنت قرار می‌گیرند.

واعظی اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹ هزار روستای کشور از اینترنت برخوردار بوده و در همین راستا نیز تا پایان دولت یازدهم، همه روستاهای بالای ۱۵ خانوار در کشور از اینترنت برخوردار می‌شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان گفت: آن چیزی که از قول من در قم نقل شده، درست نیست و به هیچ‎وجه در قم و در هیچ جای دیگری از سوی من درباره فیلتر شدن تلگرام صحبت نشد.

به گزارش فارس، در پایان سومین روز از هفته دولت، هفت پروژه در شرق مازندران افتتاح شد که محمود واعظی در پنج پروژه در شهرهای بهشهر، نکا و میاندرود حضور داشت.