در این مراسم 20 نفر از خیرین مدرسه ساز شهرستان بهشهر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران تجلیل شدند

خیران مدرسه ساز بهشهر تجلیل شدند

 

 

به گزارش شرق پرس قربانعلی اصغری در همایش تجلیل و تکریم از خیرین مدرسه ساز شهرستان بهشهر که با حضور مسئولین، خیرین مدرسه ساز، معلمان و مدیران نمونه در سالن توحید بهشهر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال ۹۴ اعتبار آموزش و پرورش شهرستان بهشهر بسیار کمتر از سال های گذشته بود با وجود همه سختی ها خوشبختانه همدلی و همگرایی بسیار خوبی میان مجمع خیرین و اداره آموزش و پرورش برقرار بود.

 

 

وی افزود: در سال ۹۴ برای اولین بار در شهرستان مجتمع رفاهی فرهنگی آموزش و پرورش افتتاح و تجهیز شد و همچنین آزمایشگاه نانو با کمک یکی از خیرین شهرستان افتتاح شد.

 

 

اصغری با بیان اینکه در سال گذشته مدرسه ای در روستای زینوند افتتاح شد که زمین این مدرسه را خانواده شهید اهدا کردند و کارهای ساخت مدرسه را سازمان نوسازی به انجام رساند، گفت: روستای زاغمرز نیز نیازمند مدرسه است که آموزش و پرورش با شورای روستا تفاهم نامه ای را منعقد و خیری در این روستا ۵ هزار متر زمین را برای ساخت مدرسه اهدا کرد.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه در سال ۹۴ تعمیر و تجهیز ۱۴ مدرسه شهرستان به همت خیرین مدرسه ساز انجام شد، افزود: در سال گذشته ۵۰۰ نفر از خیرین حدود یک میلیارد تومان به آموزش و پرورش کمک کردند که این مبلغ در بخش های مختلف از جمله هزینه تحصیل، پوشاک و مداوای بیماری دانش آموزان، تعمیر و تجهیز و هوشمندسازی مدارس صرف شد.

 

 

اصغری اظهار کرد: شهرستان بهشهر ۶۲۰ خیر مدرسه ساز دارد که ۱۲۰ نفر از آنها در سال ۹۴ به مجمع خیرین شهرستان پیوستند و حمایت و همکاری خود را با آموزش و پرورش آغاز کردند.

 

 

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به ۲۰ نفر از خیرین مدرسه ساز شهرستان به رسم یادبود لوح سپاس اهدا و همچنین از چند تن از مدیران نمونه شهرستان تقدیر شد.